کد خبر 797647
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
استاندار فراری کرکوک

کریم مدعی شد حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق به رهبری مرحوم طالبانی بارها قصد ترور وی را داشته اما موفق به این کار نشده است!

به گزارش مشرق، استاندار معزول و فراری کرکوک پیشمرگه وابسته به حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق را متهم به مزدوری برای ایران از طریق تلاش برای ترور خود متهم کرد! بنابر این گزارش، نجم الدین کریم در گفتگو با شبکه رادیویی ” NPR” آمریکا مدعی شد اتحادیه میهنی در جریان ورود نیروهای دولت مرکزی عراق به کرکوک و سایر مناطق اشغال شده از سوی تجزیه طلبان کرد به بارزانی و وی خیانت کرده است!

وی کرکوک را شهری کردنشین عنوان کرد و بر جدایی ناپذیری آن از کردستان عراق تاکید نمود. کریم مدعی شد حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق به رهبری مرحوم طالبانی بارها قصد ترور وی را داشته اما موفق به این کار نشده است! ادعاهای اخیر کریم موجی از تمسخر را در فضای رسانه ای و سیاسی – اجتماعی کردستان و عراق بدنبال داشته است.

وی پس از انتشار مستنداتی مبنی بر تسلیح شهروندان کرکوک و تحریک انها برای جنگ با نیروهای دولتی عراق و حمله به مناطق عربی و ترکمان نشی این شهر از سوی پارلمان عراق با اکثریت قاطع آرا عزل و برای محاکمه به دادگاه عالی قضایی عراق معرفی شد اما اقدام به فرار از عراق کرده و هم اکنون از محل اختفای وی خبری منتشر نشده است. منابع کرد عراقی تاکید کردند نجم الدین کریم پس از عزل از سمت استانداری کرکوک دچار بیماری شدید روانی شده است.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    15 82
    کرکوک شهر ترکمن و اعراب است و این بارزانی خوک صفت آب به آسیاب اسرائیل و تجزیه طلب ها میرزد
    • GB ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      23 17
      پانترک های داعش پرور همچون دولت باغچلی بجز یاوه سرایی و انضمام خیالی و توهمی مناطق دیگر اقوام کار دیگری از دستشان ساخته نیست.
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      36 20
      16:06 خوک صفت هفت جد وابادته همراه با اون بابا خردوغانت
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    16 31
    مردک دیوانه کی باشی که کسی بخواد ترورت کنه بدبخت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس