کد خبر 797624
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
نواب صفوی

حسام نواب صفوی این بار نقش خود را در فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ٢» در مقام ببر وکیل مدافع ایفا می‌کند.

به گزارش مشرق، فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیشونی سفید2» در حالی به نیمه راه رسیده که حسام نواب صفوی با سابقه سال‌ها فعالیت در شغل وکالت علاوه بر بازیگری، این بار در نقش «ببر وکیل مدافع» جلوی دوربین فرشاد خالقی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی رفته است.

حسام نواب صفوی در این فیلم سینمایی با گریم و لباسی متفاوت و جذاب ایفاگر نقش وکیل مدافعِ پیشونی طلا (مادر آهوی پیشونی سفید) شده است.طراحی گریم نواب صفوی و دیگر بازیگران این اثر موزیکال در ژانر کودک و نوجوان را «شهرام خلج» و طراحی لباس آن را «سحر گوران» عهده‌دار هستند. 


در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی«آهوی پیشونی سفید2» آمده است:


«اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند، او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما... 


این بازیگران در «آهوی پیشونی سفید2» ایفای نقش کرده‌اند: محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیرغفارمنش، هومن حاجی‌عبدالهی، سیدجواد هاشمی، امیر سهیلی، امیررضا احمدی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، فرزانه زهره‌وند، رکسانا وطن‌خواه و ساناز نادری.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    2 1
    به سلامتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس