کد خبر 797455
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
لبنان

فرماندهی ارتش لبنان ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود ساعت ۱۱ صبح دیروز یک خودروی گشتی نیروهای ارتش در منطقه دار الواسعه – بعلبک هدف تیراندازی شدید گروهی مسلح قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در پی تیراندازی گروهی مسلح به نیروهای ارتش لبنان در منطقه «دار الواسعه-بعلبک» پنج نیروی ارتش این کشور زخمی شدند.

بنابر این گزارش، فرماندهی ارتش لبنان ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود ساعت ۱۱ صبح دیروز یک خودروی گشتی نیروهای ارتش در منطقه دار الواسعه – بعلبک هدف تیراندازی شدید گروهی مسلح قرار گرفت که در نتیجه این درگیری یک نظامی شهید و 4 تن از نیروهای لبنانی زخمی شدند.

طبق این بیانیه، نیروهای ارتش لبنان نیز در پاسخ به این حمله تیراندازی به سوی مهاجمان را آغاز کردند. ارتش لبنان می‌گوید، پس از این درگیری، تعداد بیشتری از نیروهای ارتش در منطقه مستقر شده و گروه مسلحی که اقدام به تیراندازی کرده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    5 1
    این پسر35ساله حروم زاده شاه عرعرستان راه اجدادخون آشام وجنایتکارش رودرپیش گرفته ومعلوم نیست این وهابی سرمایه دارلجن صفت چه خونهای بیگناهی روخواهدریخت! البته به نظرمن این آخرین شاه درتاریخ عربستان خواهدبودکه ازنوادگان ابوسفیان ومعاویه ویزیدملعون هستش وهمین جوان جاهل باعملکردش موجب سقوط سلسله کثیف شاهان درعربستان میشه والبته باریختن خونهای بسیارومثل صدام وقذافی و...به زباله دانی خواهدپیوست. انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس