کد خبر 797234
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کریم باقری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که امیدوار است مشکلات مالی باشگاه هر چه‌ زودتر حل شود.

به گزارش مشرق، کریم باقری درباره‌ی شرایط این روزهای پرسپولیس، اظهارکرد: وضعیت خوبی داریم. پس از تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال‌ حاضر از شرایط خوبی برخورداریم و خودمان را آماده بازی برابر پدیده مشهد و پارس‌جنوبی جم می‌کنیم. امیدوارم با دو پیروزی بتوانیم به روند خوب‌مان ادامه دهیم.

او در ادامه درباره‌ی مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت‌: متاسفانه باشگاه چند وقت است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و نتوانسته به بازیکنان و کادر، پول پرداخت کند. مطمئنا این مشکلات حل خواهد شد و امیدواریم که همه مشکلات‌مان در آینده حل شود.

باقری به استعفای علی اکبر طاهری اشاره کرد و گفت‌: نمی‌دانم دلیل استعفای طاهری دقیقا چه بوده است و در حال‌ حاضر هم اطلاع دقیقی از این که چه کسی مسئولیت باشگاه را در اختیار دارد ندارم اما آقای طاهری دو سال در پرسپولیس بودند و توانستند شرایط خوبی در این تیم ایجاد کنند. من امیدوارم که در ابتدا آقای طاهری در پست خود باقی بماند اما اگر نشد و رفت فردی که می‌آید بتواند باشگاه را به خوبی اداره کند چرا که مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند.

وی درباره این که آیا پرسپولیس قرار است بازیکن جدیدی جذب کند یا خیر؟ گفت‌: من از این مسائل اطلاعی ندارم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره این که بازی ایران و پاناما را تماشا کرده است یا خیر؟ گفت‌: بازی را ندیدیم. به‌ هر حال هر تیمی با نظر سرمربی‌اش بازی دوستانه را برگزار می‌کند و ایران هم با پاناما بازی کرده است. امیدوارم که بازی‌های دوستانه به آماده سازی تیم ما بیشتر کمک کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس