کد خبر 797087
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
شفر

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و برنامه‌هایی که شفر دارد مطمئنم که آبی‌پوشان در آینده شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتند و با بازی های هجومی که از خود ارائه دادند باعث شدند تا هواداران به آینده این تیم امیدوار شوند.

وی تاکید کرد: سرمربی آلمانی استقلال از دانش بالایی برخوردار است، یک مربی حرفه ای است و با حضورش در فوتبال آلمان و تیم های ملی چند کشور نشان داده که به کارش اطمینان دارد و اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان استقلال انتقال داده و همین مسئله باعث شده تا شرایط تیم روز به روز بهتر شود و او آینده خوبی را برای استقلال متصور است.

پیشکسوت استقلال در خصوص اردوی آبی پوشان در کیش گفت: این اردو در بهترین نقطه ایران از لحاظ آب و هوایی و امکانات برگزار می شود و می تواند برای شفر و بازیکنان بسیار مفید باشد، چون آنها در آرامش و به دور از هرگونه هیاهو تمرینات خوب و پرفشاری را انجام خواهند داد تا بتوانند با آمادگی کامل مهیای شروع دوباره لیگ شوند.

بیانی درباره دیدارهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی هم گفت: تا جام جهانی زمان زیادی باقی نمانده و باید چند بازی تدارکاتی خود را برگزار کرد تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان بزرگی در این تورنمنت بین المللی برویم.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: امیدوارم تا شروع جام جهانی چند بازی تدارکاتی خوب با تیم های قدرتمند اروپایی در دستور کار تیم ملی قرار بگیرد تا بازیکنان ما از هر لحاظ آماده شروع جام جهانی باشند.

وی در پایان تاکید کرد: همه باید تحت هر شرایطی از تیم ملی حمایت کنیم تا این تیم به آرزوی چندین ساله ما که رسیدن به دور دوم جام جهانی است، تحقق ببخشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس