کد خبر 796368
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
نازنین ساغری

سال گذشته «نازنین زاغری» از مدیران مخفی بی بی سی فارسی که مسئولیت تربیت خبرنگار (بخوانید جاسوس) برای شبه رسانه امنیتی_جاسوسی بی بی سی فارسی را بر عهده داشت، دستگیر و به حبس محکوم گردید.

به گزارش مشرق، کمال لطفی یک فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در کانال شخصی تلگرامش نوشت: سال گذشته «نازنین زاغری» از مدیران مخفی بی بی سی فارسی که مسئولیت تربیت خبرنگار (بخوانید جاسوس) برای شبه رسانه امنیتی_جاسوسی بی بی سی فارسی را بر عهده داشت، توسط دستگاه امنیتی دستگیر و پس از محاکمه؛ به حبس محکوم گردید.

در طول دوره بازداشت وی، رسانه دولت انگلیس با قاطعیت تمام همکاری وی با خود را تکذیب و دوره همکاری این جاسوس خبره را به سالها قبل آن هم در بخش "خیریه" شبکه جهانی بی بی سی حواله داد!

اما از آنجا که آفتاب حقیقت هرگز پشت ابر دروغ پنهان نمی ماند، «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس چهارشنبه هفته گذشته و در جریان نشست کمیته امور خارجی پارلمان این کشور درباره این مجرم امنیتی گفت: "زمانیکه «نازنین زاغری» بازداشت شد، وی در حال آموزش روزنامه نگاران در ایران بود."

این سخن وزیرخارجه انگلیس به عنوان متولی و صاحب امتیاز شبه رسانه بی بی سی، مهر باطلی بود بر تمام ادعاهای یک سال و نیم گذشته مبنی بر انجام فعالیت های بشردوستانه توسط نازنین زاغری!

این مساله که در طول سالیان گذشته و پس از دستگیری هر مجرم امنیتی در داخل کشور؛ رسانه ها و مسئولان غربی با الصاق فرد دستگیر شده به فعالیت های بشردوستانه سعی در پنهان کردن هویت و ماموریت واقعی این افراد داشتند، به تنهایی کافی است تا نشان بدهد غربی ها چگونه با سوء استفاده از عنوان "فعال حقوق بشر" و...سعی در پیشبرد اهداف پلید خود علیه مردم ایران دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    17 12
    مرگ بر انگلیس خبیث بزرگترین دشمن ایران زمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس