کد خبر 795813
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
لازلو

فدراسیون تیراندازی، 68 هزار دلار به لازلو و 12 هزار دلار هم به یک مربی خارجی دیگر که در اسلحه تپانچه فعالیت می‌کرد بدهکار است.

به گزارش مشرق، پس از این که علی دادگر ریاست فدراسیون تیراندازی را بر عهده گرفت صحبت‌های زیادی درباره مبلغ بدهی این فدراسیون مطرح شد.

یک منبع موثق در این رابطه گفت: مبلغ بدهی فدراسیون تیراندازی حدود 17 میلیارد تومان است. ضمن این که قسمتی از این بدهی مربوط به بدهی به لازلو است. آپشن‌هایی که در قرارداد لازلو آمده باعث شده میزان طلب وی از فدراسوین تیراندازی بیشتر شود. به گونه‌ای که به ازای هر مدال توسط تیراندازان ایران در مسابقات بین‌المللی، پاداش جداگانه‌ای هم برای لازلو در نظر گرفته شده است. همین مسئله باعث شده میزان پاداش‌ لازلو از مبلغ حقوق وی بیشتر شود.

وی ادامه داد: فدراسیون تیراندازی، 68 هزار دلار به لازلو و 12 هزار دلار هم به یک مربی خارجی دیگ که در اسلحه تپانچه فعالیت می‌کرد بدهکار است. البته لازلو تخفیف زیادی داده و مبلغ قرارداد وی حدود 430 هزار دلار بوده است که حدود 280 هزار دلار آن پرداخت شده و پس از تخفیف‌هایی که این مربی داده باید روی هم رفته 80 هزار دلار به او و مربی خارجی دیگر که دوستش است پرداخت شود.

این منبع موثق در پابان خاطرنشان کرد: سایر بدهی‌ فدراسیون تیراندازی مربوط به به بدهی به کنفدراسیون تیراندازی آسیا، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، ورزشکاران، وارد کنندگان سلاح و... است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس