کد خبر 795777
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
زیدان

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از ستاره سابق یوونتوس که دوران بازیگری‌اش در هفته جاری به پایان رسید به شیوه‌ای خاص تمجید کرد.

به گزارش مشرق، دوران بازیگری آندره‌آ پیرلو روز گذشته (دوشنبه) با حضور در شصتمین بازی نیویورک سیتی در MLS به پایان رسید. پیرلوی 38 ساله که سابقه بازی در تیم‌های برشا (2 دوره)، اینتر، رجینا، میلان و یوونتوس را دارد و افتخاراتی همچون قهرمانی‌های متعدد در سری A، جام حذفی ایتالیا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و نیز قهرمانی در جام جهانی 2006 به همراه تیم ملی آلمان را دارد، همان‌طور که از قبل اعلام کرده بود، کفش‌های را آویزان کرد.

به همین مناسبت پیام‌های فراوانی در تجلیل از این هافبک ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که یکی از آنها متعلق به زین‌الدین زیدان، سرمربی و هافبک سابق رئال مادرید بود.

او که معمولاً اهل تعریف و تمجید در شبکه‌های اجتماعی نیست، این بار در پیامی کوتاه به شیوه‌ای خاص از پیرلو تمجید کرده است. او در صفحه اینستاگرام نوشت:« پیرلو، از تو واقعاً‌ متشکرم استاد.»

زیدان برای این پیام از عکسی جالب استفاده کرده است که در آن خود و پیرلو را در پیراهن یوونتوس که هر دوی آنها پیراهن شماره 21 را به تن دارند.

پیرلو در فاصله سال‌های 2011 تا 2015 برای یوونتوس بازی کرد و با این تیم 4 قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد. زیدان هم در فاصله سال‌های 1996 تا 2001 پیراهن یووه را به تن داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس