برنامه نود

برنامه ۱۵ آبان نود با محوریت بررسی مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.

به گزارش مشرق، برنامه نود دوشنبه شب(پانزدهم آبان ماه) از ساعت 22:44 آغاز شد که مسابقات لیگ برتر در هفته یازدهم مورد بررسی قرار گرفت و مصاحبه‌هایی با امید سینگ، بازیکن پارس جنوبی درباره شرایط خود و موفقیت این تیم و همچنین مصطفی دنیزلی، سرمربی پیشین پرسپولیس پیرامون خاطرات دوران حضورش در ایران انجام داد؛ بررسی پرونده جادوگری در بازی لیگ یکی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه بابل هم بخش دیگری از این برنامه بود که مشروح گزارش این اتفاقات را در زیر می‌خوانید:

در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب گل برتر ماه گذشته پخش شد: (فیلم)

نظرسنجی نود

کلیپ خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:


خاطره انگیزترین پیروزی های منصور پورحیدری یک سال بعد از درگذشت پدر استقلال (فیلم)
گفت و گو با مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس
ماجرای عجیب جادوگری در لیگ یک و مایعی که برای باطل کردن سحر به کار گرفته شد!
دیدار مجدد معلم(یحیی گل محمدی) با دانش آموزان قدیمی خودش در مدرسه

 
 آیتیم ویژه به احترام یک سالگی درگذشت منصور پورحیدری پخش شد که شامل خاطره انگیزترین پیروزهای دوران مربی گری او بود.


کلیپ هفته یازدهم لیگ برتر شامل تصاویر جذاب این هفته همراه با موسیقی پخش شد.

خلاصه مسابقه پدیده ۲-۲ فولاد
نکته ها: دو پنالتی در دو دیداری که تاکنون در ورزشگاه امام رضا برگزار شده
چهارمین تساوی پیاپی فولاد
پدیده بدون پیروزی برابر فولاد
پدیده بدون شکست در بازی های خانگی

میانگین گل زده در بازی های پدیده از همه بازی های دیگر بیشتر بوده است.

آمار نود

 خلاصه مسابقه سپاهان ۰-۱ پیکان
نکته ها: پیکان بدون گل خورده در بازیهای خارج از خانه با پیام نیازمند
اولین شکست سپاهان در نقش جهان با کرانچار

قرعه کشی جام حذفی مرور شد و رقبای تیم ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مرور شد.

آمار نود

ترین های هفته یازدهم لیگ برتر پخش شد و شامل قسمت های زیر بود:


حرکات تکنیکی هفته: مجید علیاری، جابر انصاری، وحید امیری، محمدرضا خلعتبری، حسین پورامینی، میثم دورقی، علی کریمی، داریوش شجاعیان، رضا جعفری، کیوان امرایی، کرار جاسم، وریا غفوری، یوسف سیدی، محسن ربیع خواه، امید جهانبخش
تیر دروازه هفته: ساسان انصاری مقابل پیکان
کار تیمی هفته: استقلال مقابل نفت تهران
موقعیت از دست رفته هفته: امین منوچهری مقابل استقلال
نجات هفته: یوسف سیدی مقابل نفت آبادان
پاس گل برتر هفته: فرشید اسماعیلی مقابل نفت تهران
مهار برتر هفته: سعید جلالی مقابل فولاد
گل برتر هفته: فراز امامعلی مقابل سپاهان

 خلاصه مسابقه سایپا ۰-۲ پرسپولیس (فیلم حواشی این دیدار)
نکته ها: علیپور ۴ بازی ۵ گل در لیگ و حذفی
سایپا رکورددار شکست برابر پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
چهارمین برد و کلین شیت پیاپی برانکو برابر دایی

افزایش ۱۰۰ درصدی آمار گل به خودی های این فصل و رسیدن به ۴،۲ درصد کل گلهای زده شده مرور شد.

آمار نود

برانکو پس از علی دایی و بالاتر از علی پروین رکورددار حضور روی نیمکت مربی گری پرسپولیس شد.

آمار نود

ابراهیم میرزابیگی کارشناس این هفته به برنامه آمد و داوری مسابقه پدیده - فولاد بررسی شد: پنالتی فولاد درست بود و دست مدافع کاملا باز شده و از حالت طبیعی خارج شد و به توپ خورد.

داوری مسابقه سایپا - پرسپولیس: اوت قبل از گل اول پرسپولیس به اشتباه به نفع پرسپولیس اعلام شد و توپ به پای بازیکن پرسپولیس خورد. (فیلم)
 

برنامه نود


* پارس جنوبی جم 3 سپیدرود رشت 1
نکته ها: سپیدرود برای اولین بار در یک بازی سه گل خورد
پارس جنوبی بهترین خط حمله لیگ
پارس جنوبی با زدن ۳ گل روی پرتاب اوت رکورددار لیگ
پارس جنوبی تنها تیم بدون شکست
پارس جنوبی تنها تیمی که در همه بازیها گل زده

امید سینگ بازیکن موفق این فصل تیم فوتبال پارس جنوبی به استودیو برنامه  آمد و گفت و گوی ویژه این هفته با او انجام شد.

امید سینگ برنامه نود

* سینگ: هند پیشنهاد داد اما عرق ایرانی دارم


امید سینگ، هافبک پارس جنوبی جم مهمان حضوری برنامه نود درباره شرایط آسیب دیدگی خود گفت: در یک بازی دوستانه با تیم امید پارس جنوبی همسترینگم دچار کشیدگی شد که یک هفته است استراحت می‌کنم ولی یکی، دو هفته دیگر به تمرینات برمی‌گردم و احتمالا مقابل فولاد در هفته دوازدهم به میدان بروم.


او ادامه داد: پدرم هندی ولی مادرم ایرانی و متولد کهگیلویه و بویراحمد است؛ پدرم به خاطر کارش به ایران آمد و ماندگار شد اما بعد از ورشکستگی در سازمان جهاد و کشاورزی مشغول به فعالیت شد و راننده ماشین سنگین بود؛ در زمان جنگ به دلیل اینکه ایرانی نبود نمی‌توانست در جبهه باشد و فقط رانندگی می‌کرد.


این بازیکن دو رگه هندی- ایرانی درباره شباهت نامش به جبار سینگ، یکی از مشهورترین شخصیت‌های فیلم‌های هندی اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم جبار سینگ افغانستانی بوده ولی در فیلم‌های هندی بازی می‌کرده است؛ سینگ، کمان، خان و ... طوایف بزرگ هندی هستند ولی من و خواهر و برادرانم از بچگی در ایران بودیم.


سینگ در خصوص عرق خود به ایران ابراز کرد: بعد از اینکه به لیگ برتر صعود کردیم از تیم ملی هند پیشنهاد دادند و صحبت‌هایی شد ولی بنده عرق ایرانی دارم و می‌خواهم برای تیم ملی ایران بازی کنم و امیدوار هستم به تیم‌های اروپایی بروم.


او تصریح کرد: در بهبهان به دنیا آمدم و تا الان در همین شهر زندگی می‌کنیم؛ بازیکنانی مثل بهنام برزای، محمد طیبی، محمدامین آرام‌طبع، فرزاد جعفری، حسین بهرامی، بهروز پاک‌نیت و ... بهبهانی هستند؛ بهبهان و دیگر شهرهای خوزستان خیلی استعداد دارند ولی متاسفانه توجهی به آنها نمی‌شوند؛ ما استثناء بودیم و خدا کمک کرد در فوتبال موفق شدیم.


هافبک پارس جنوبی جم درباره تحصیلات خود گفت: لیسانس را به تازگی گرفتم و حالا می‌خواهم برای فوق لیسانس معماری درسم را ادامه دهم؛ درس خواندن را از بچگی دوست داشتم؛ کاردانی که بودم اصلا فوتبال بازی نمی‌کردم و مادرم می‌گفت باید درس بخوانم؛ پس از آن به مادرم گفتم عشق و علاقه‌ام فوتبال است و در کنار درس باید بازی کنم.


سینگ یادآور شد: تمام تیم ما خوب کار کردند و من به نمایندگی از بازیکنان پارس جنوبی آمده‌ام؛ بازیکنان ما آنقدر خوب کار کرده‌اند که ما به موفقیت رسیدیم.


او ادامه داد: ابتدا در تیم سیمان بهبهان زیر نظر آقای زکی‌پور در سوپر لیگ استان کار کردم و بعد شاگرد آقایان مایلی‌کهن، خطیبی، مکوندی، پورموسوی و ... بودم؛ بعد از اینکه گهر منحل شد به ما رضایت‌نامه نمی‌دادند؛ شرایط خانوادگی‌ام طوری بود نمی‌توانستم هر روز برای رضایت‌نامه سراغ آنها بروم چون قرارداد سه ساله داشتم اما در نهایت مجبور شدم تمام مبلغ قراردادم با نفت مسجد سلیمان را به آنها بدم و از این تیم بروم.


هافبک پارس جنوبی جم عنوان کرد: 90-80 درصد فوتبالیست‌های ایران از قشر ضعیف جامعه هستند و بیشتر آنها در بچگی کار کردند؛ ما هم همینطور بودیم و کار کردیم؛ یک سال نتوانستم فوتبال بازی کنم ولی باز هم آقای یزدی من را نجات داد؛ نمی‌خواستم دیگر فوتبال بازی کنم ولی مجددا آقای یزدی که به استقلال اهواز رفت من را با این تیم بُرد که پس از آن نیز به سیاه جامگان رفتم.


سینگ با اشاره به حمایت تماشاگران پارس جنوبی از این تیم گفت: آنها تا دقیقه 90 تیم را تشویق می‌کنند و اصلا به تیم حریف کاری ندارند؛ باشگاه پارس جنوبی از نظر مدیریتی همه جا حامی تیم بوده است و از سوی دیگر کادر فنی ما انسان‌های خوبی هستند.


او تاکید کرد: تا الان با مربیان زیادی کار کردم ولی واقعا فوتبالم را مدیون آقای تارتار هستم؛ از استقلال خوزستان که بیرون آمدم در حال نابودی بودم و رضایت‌نامه نمی‌دادند؛ آقای تارتار به من خیلی کمک کرد و فوق العاده انسان با شخیصت، منظم و پُر تلاشی هستند؛ اینطور نیست هایپر مارکت، بوتیک و ... داشته باشد و می‌بینیم تمام وقت خود را برای تیم و بازیکنان می‌گذارد.

هافبک پارس جنوبی اضافه کرد: مهم نیست پنالتی و ضربه ایستگاهی بزنم چون گل زدن تیم از هر چیز بیشتر اهمیت دارد؛ اصلا اینطور نیست بخواهم فقط گل بزنم چون پاس گل را بیشتر از گلزنی دوست دارم ولی شاید در بازی با استقلال بازیکنان را نمی‌دیدم که پاس بدهم؛ بعضی مواقع تک به تک هستی و می‌خواهی خودت گلزنی کنی.


سینگ پیرامون الگوی فوتبالی خود گفت: زندگی حرفه‌ای رونالدو را دوست دارم و بر اساس آن تلاش می‌کنم؛ از بچگی سبک ضربه آزاد زدن رونالدو را دوست داشتم؛ فوتبالم شاید به رونالدو شباهت نداشته باشد اما عاشق زندگی شخصی رونالدو هستم؛ برای مثال سعی می‌کنم شب‌ها زود بخوابم و روی برنامه پیش بروم.

او با بیان اینکه هدف اصلی‌ام رسیدن به تیم ملی است، عنوان کرد: بازیکنان ما از نظر فنی چیزی از نفرات تیم ملی کم ندارند؛ همه دیوانه‌وار پشت هم هستند، بار فنی بالایی دارند و جدول لیگ همه چیز را در این باره می‌گوید؛ از اینکه آقای کی‌روش آنها را به تیم ملی دعوت نمی‌کند ناراحت نمی‌شوند و تلاششان را بیشتر خواهند کرد؛ آقای تارتار همیشه می‌گوید مطمئنا آقای کی‌روش هم تلاش شما را می‌بیند؛ بازیکنان خودشان را در لیگ اثبات می‌کنند و اگر به تیم ملی دعوت نشدند مشکلی نیست و به تلاش خود ادامه می‌دهند.


هافبک پارس جنوبی درخصوص شرایط جوی جم ابراز کرد: شهر جم 800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و حریفان ما اذیت می‌شوند ولی عامل اصلی موفقیت تیم مسائل فنی است‌؛ آقای جودکی، مربی بدنساز ما نقش زیادی در این موفقیت داشته و از نیم‌فصل دوم سال گذشته که اضافه شد کارش خیلی خوب بوده و تا الان هم نتایجمان را می‌بینید.


سینگ تاکید کرد: شک نکنید همدلی و رفاقت بازیکنان ما از نظر فوتبالی، اخلاقی و ... بالاست و تا پایان فصل از ادامه این موفقیت سیر نمی‌شوند و جنبه بالایی دارند.


وی یادآور شد: از سال گذشته 11-10 بازیکن در تیم ماندیم، چشم بسته می‌دانیم آقای تارتار چه توقعی از ما دارد و تمام تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنیم؛ در کنار این مسائل هم رفاقت را یادمان داده است؛ در استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان تجربه قهرمانی را داشتم و فصل گذشته هم به بازیکنان گفتم قهرمان می‌شویم؛ ابتدای فصل امسال گفتم و الان هم می‌گویم می‌توانیم تا پایان فصل مدعی باشیم.


سینگ تصریح کرد: برای درآمد باشد می‌توانم به تیم ملی هند بروم اما به آن فکر هم نمی‌کنم و تلاشم را ادامه می‌دهم و سختی می‌کشم تا به تیم ملی ایران برسم؛ هرچقدر هم باشد به رفتن به تیم‌های اروپایی فکر می‌کنم و تلاشم را انجام خواهم داد.

آنالیز عملکرد فوق العاده تیم پارس جنوبی صدرنشین فعلی این فصل لیگ برتر پخش شد.

آنالیز نود

آنالیز نود

آنالیز نود

آنالیز نود

آنالیز نود

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر اعلام شد که شامل بازیکنان زیر بود: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، فرشاد محمدی مهر، فرشید اسماعیلی، علی اصغر عاشوری، مجید علیاری، فراز امامعلی، جابر انصاری، یونس دلفی

برنامه نود

از نود تا نود با مرور حواشی هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد و شامل خبرهای زیر بود:


توقف تیم جوانان ایران مقابل اردن
امکانات نامناسب داوران در ورزشگاه تختی جم
پنجشنبه ۱۸ آبان بازی دوستانه ایران و پاناما
فحاشی و درگیری های عجیب در بازی فوتسال حفاری اهواز و تاسیسات دریایی
حضور آذرخش بندرعباس با تاخیر ۲ ساعته در بازی فوتسال مقابل مس سونگون
کسب ۱۱ امتیاز از ۱۱ بازی و ناراحتی هواداران سپاهان
رباط پای محمدحسین کنعانی زادگان پس از یک سال دوباره آسیب دید
بهنام برزای دوباره به استقلال پیوست
برتری تیم رسانه ورزش مقابل پیشکسوتان بشیکتاش با دو گل

 تیم های دارای میانگین ۲ امتیاز در هفته یازدهم برای اولین بار در لیگ جاری به سه تیم رسیده است که در نوع خود رکورد است.

آمار نود

گفت و گوی ویژه نود با مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق تیم های پاس و پرسپولیس در ترکیه با مرور خاطرات دوران مربی‌گری او در ایران پخش شد. (فیلم)

مصطفی دنیزلی برنامه نود

* دنیزلی: زاید 2 گل زد، تماشاگران برگشتند


مصطفی دنیزلی، سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود پیرامون قهرمانی‌اش با سه تیم در سوپر لیگ ترکیه اظهار کرد: فقط یک مربی تا به حال توانسته این کار را کند؛ قهرمانی با سه تیم بزرگ ترکیه کار بزرگی است؛ شایدمربی دیگری بخواهد آن را انجام دهد ولی به نظرم غیر ممکن است؛ هر از گاهی به خیابان می‌روم مردم ابراز خوشحالی می‌کنند که دو تیمشان را قهرمان کردم اما نمی‌دانم طرفدار گالاتاسرای، بشیکتاش یا فنرباغچه هستند.


وی ادامه داد: ایرانی‌های زیادی به استانبول می‌آیند؛ وقتی در این شهر از خانه بیرون می‌روم می‌گویند آقای دنیزلی خیلی خوشحال هستیم شما را در استانبول می‌بینیم؛ می‌گویند ما در ایران شما را دوست داریم و من هم می‌گویم عاشق شما هستم.


دنیزلی در خصوص سن مربیگری در فوتبال گفت: 67 سالگی برای مربیگری سن بالایی نیست؛ به مربیان دیگر تیم‌های کشوری و باشگاهی نگاه کنید این موضوع را متوجه می‌شوید؛ زمانی که مقابل منچستر یونایتد بازی داشتیم، فرگوسن 75 ساله بود.


سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص پیروزی در دربی ایران با 3 گل ایمون زاید ابراز کرد: یادم است یک بار هم سرمربی گالاتاسرای بودم با فنرباغچه بازی داشتیم که دقیقه 8 یا 9 یک بازیکن اخراجی دادیم و بعد هم یک گل خوردیم اما در 10 دقیقه آخر دو گل زدیم و برنده شدیم؛ مقابل استقلال هم با اینکه 5-4 هزار نفر از هواداران پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرده بودند ولی بعد از گل دوم به استادیوم برگشتند.


دنیزلی در توصیف بازی ایمون زاید عنوان کرد: باید بگوییم او گلزن خوبی است؛ تعریف بازیکن خوب متفاوت خواهد بود؛ ایمون زاید تمام فکرش به گلزنی است و شوت‌زن خوبی بود؛ بعد از آن بازی با استقلال شاید 500 هزار نفر در خیابان‌ها خوشحالی می‌کردند و دو، سه ساعت طول کشید به خانه برویم.


سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص صحبت کردن فاتح تریم با او درباره سرمربیگری در استقلال گفت: بله، او صحبت کرد و مشاوره داشت ولی گفتم اگر به تهران برود با هم می‌رویم چون من با مردم ایران آشنا هستم.


او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه‌اش به تریم برای سرمربیگری در استقلا چه بود، گفت: خدا می‌داند(با خنده).


دنیزلی در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ملی ایران در جام جهانی اذعان کرد: اگر از مرحله گروهی بالا بروند می‌توانند کار بزرگی انجام دهند.


سرمربی اسبق پرسپولیس درباره رفتنش از این تیم به دلیلی که مشکل خانوادگی عنوان شده بود، گفت: همواره وقتی در یک تیم در تمام دنیا کار می‌کنید مشکلاتی وجود دارد و نمی‌شود مسائلی نباشد چون اگر نباشد مشخص است بازیکنان مشکل دارند.


دنیزلی با اشاره به بازی با العین امارات در زمان سرمربیگری‌اش در تیم پاس که به پیروزی 3 بر یک آنها به تساوی 3 بر 3 تبدیل شد، با افسوس گفت: نمی‌توانم آن مسابقه را فراموش کنم؛ اگر 7-6 بازی باشد که آنها را فراموش نکنم یکی همان است؛ گل سوم را که خوردیم در نیمکت می‌مردم.


سرمربی ترکیه‌ای پیشین پرسپولیس درباره اطلاعش از بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان از ریزه اسپور و داستان شکایت این تیم اظهار کرد: در آن مقطع باشگاه ریزه اسپور دو بار با من درباره این موضوع تماس گرفت و گفتند قراردادش را زیر پا گذاشته و قرار بوده مجازات شود؛ از من پرسیدند چه کاری می‌توانی انجام دهی که قرار بود با دو طرف صحبت کنیم اما بعد از آن با من تماسی نگرفتند.


دنیزلی در پایان مصاحبه خود پاسخ این سوال که بهترین و با استعدادترین بازیکن در تیم‌های ایرانی و ترکیه‌ای او که بوده را نداد.

به بهانه روز دانش آموزش گزارشی با حضور یحیی گل محمدی پخش شد که در سال های گذشته معلم دبیرستان پسرانه هویزه بود و مهدی رحمتی و مرتضی اسدی هم شاگردان او در این مدرسه بودند. (فیلم)

  * یحیی گل‌محمدی، سرمربی تراکتورسازی با رفتن به مدرسه‌ای در نازی‌آباد که در دهه 70 در آن تدریس می‌کرد خاطره سال‌های دور خود را با حضور سید مهدی رحمتی و مرتضی اسدی، دو بازیکنی حال حاضر که در گذشته شادگر او بودند، را زنده کرد؛ در این بخش گفت‌وگوی جذابی با این سه نفر هم انجام گرفته بود.
رحمتی در این بخش با اشاره به زمان خداحافظی‌اش از فوتبال با خنده گفت: آقای عابدزاده تا 40 سالگی دروازه‌بانی کرد ولی من هر وقت 40 سال و یک روزم شد از فوتبال می‌روم.


خلاصه مسابقه استقلال ۲-۰ نفت تهران (فیلم حواشی این دیدار)
نکته ها: جابر انصاری اولین بازیکن ۲ گله استقلال
سیدمهدی رحمتی برای اولین بار در ۱۰ فصل اخیر ۶ بازی پیاپی نیمکت نشین شد
اولین پنالتی فصل استقلال
اولین باخت درخشان برابر استقلال
استقلال ۳ برد با ۳ سرمربی
اولین برد شفر در لیگ
استقلال با شفر بدون گل خورده در جریان بازی

  * پرونده سحر و جادوگری در بازی تیم‌های لیگ یکی گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه بابل در مصاحبه تلفنی با عباس گویینی، مسؤول چمن ورزشگاه امام علی سیرجان- خیمه کبود، نماینده فدراسیون در این دیدار- سیاوش اسدالله نیا، عکاس خونه به خونه- محمد جواهری، مدیر عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان و ابراهیم محمودی، سرپرست تیم خونه به خونه مورد بررسی قرار گرفت. (فیلم اظهارات عجیب درباره جادوگری)

علی گویینی مسئول چمن ورزشگاه امام علی سیرجان، خیمه کبود نماینده فدراسیون فوتبال، سیاوش اسدالله نیا عکاس باشگاه خونه به خونه، جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر و ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه روی خط تلفنی آمدند و درباره ماجرای عجیب طلسم و جادوگری در مسابقه گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل صحبت کردند.

گویینی در واکنش به رفتارهایی که در این بازی کنار زمین داشت و مایعی که پشت دروازه ریخت گفت: من به این مسئله اعتقاد دارم و اگر نداشتم نمی‌ریختم. اعضای تیم حریف با پودر دروازه شان را طلسم کرده بودند تا گل نخورند و ما روی آن مایع ریختیم تا طلسم را بشکنیم. مایع ادرار را هم از توپ جمع کن پشت دروازه گرفتم که سن پایینی دارد. خیلی از مردم به طلسم و چشم زخم اعتقاد دارند و همین الان اگر نظرسنجی کنید تعداد زیادی این مساله را تایید می کنند! عکس هایی که من برای شما فرستادم طلسم های باشگاه خونه به خونه بود که روی آن نوشته بود گل نمی خورند!

خیمه کبود نماینده فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: من دیدم ایشان(مسئول چمن) پشت دوازه ایستاده و بچه های خونه به خونه گفتند احتمالا ایشان دارد برای دروازه بان ما جوسازی می‌کند و مشکل ایجاد کرده است. بلافاصله آمدم و پرسیدم چه کاری می کنی که گفت آمدم به توپ جمع کن ها آب بدهم! پس از آن من او را از ورزشگاه اخراج کردم. من ندیدم کسی روی خط دروازه پودری بپاشد و چیزهایی که ایشان درباره سحر و جادو می گوید همه اش خرافات است و ما قبول نداریم.

اسدالله‌نیا عکاس باشگاه خونه به خونه گفت: من عکس های مربوط به ریختن مایعات را گرفتم. من را از کنار زمین اخراج کردند و رفتم پشت فنس و مشکوک شدم و دیدم مایعی را می‌پاشد و وقتی دید نماینده فدراسیون پشت سرش است لیوان را به توپ جمع کند داد.

جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر گفت: به هیچ عنوان این مسائل را قبول نداریم و تایید نمی کنیم و مایه شرمساری است و شوکه شده ایم. در فوتبالی که روح جوانمردی جاری است به هیچ عنوان ابن مسائل وجود ندارد. این مساله را امروز در جلسه شورای تامین استان مطرح می کنیم.  ما از این مسئله خبر نداشتیم و روز شنبه اعلام کردیم این مسئله هیچ ربطی به باشگاه گل گهر ندارد و باشگاه ما از نظر مسائل فرهنگی جزو باشگاه های برتر است و ورزشگاه محل برگزاری بازی متولی خودش را دارد و ربطی به باشگاه ندارد.

در نهایت ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه روی خط آمد وگفت: در سه چهار روز گذشته تناقض مصاحبه های مدیرعامل و سرپرست تیم گل گهر در رسانه ها برای همگان مسائل را روشن کرده است. سرپرست تیم گفته ما آب پاشی می کردیم اما مدیرعامل می گفت پودر پاشیده اند. بعد می‌گفتند حوله روی خط دروازه بوده و بعد از سه روز آن را رسانه ای می کنند. این مسائل آنجا مسبوق به سابقه است و فروردین ماه هم آقای تارتار آن را مطرح کرده بود و کمیته اخلاق هم بررسی کرده بود. دروازه بان ما دقیقه ۳۰ بازی بارها اشاره می کرد یک نفر پشت دروازه تمرکز من را به هم می‌زند و هیچ کس نرفت او را بیرون کند. بین دو نیمه به آقای خیمه‌کبود گفتم این شخص  کیست که پشت دروازه است و آمدند او را بیرون کردند. اگر نوشته و حوله ای توی دروازه ما بود بین دو نیمه باید گزارش می دادند. چرا بلافاصله بعد از بازی نگفتند حوله ای بوده و سه روز بعد آن را مطرح کردند. من از کمیته اخلاق خواهش می کنم این مساله راپیگیری کنند.

جادوگری برنامه نود

خلاصه مسابقه تراکتورسازی ۰-۰ ذوب آهن
نکته ها: ذوب آهن ۱۱ بازی بدون برد برابر تراکتورسازی در لیگ و جام حذفی
هفتمین تساوی پیاپی ذوب آهن در بازی های خارج از خانه
گل محمدی ۵ بازی بدون برد برابر قلعه نویی
تراکتورسازی ۴ بازی بدون برد در خانه

بدترین عملکرد قلعه نویی در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ های برتر ثبت شد.

آمار نود


خلاصه مسابقه استقلال خوزستان ۲-۱ سیاه جامگان
نکته ها: پنجمین شکست پیاپی سیاه جامگان
پیروزی استقلال خوزستان پس از ۱۰ بازی
ویسی بی شکست برابر سیاه جامگان

  خلاصه مسابقه نفت آبادان ۰-۱ گسترش فولاد
نکته ها: اولین پیروزی و اولین گل زده گسترش فولاد با کریمی
رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی گسترش فولاد برابر صنعت نفت
گسترش فولاد ۴ بازی در لیگ و حذفی یک گل خورده

طولانی ترین زمان گل نزدن در لیگ هفدهم برای سیاه جامگان با ۴۵۱ دقیقه است.

آمار نود

گسترش فولاد در ۳۲ بازی خارج از خانه اخیر فقط سه برد داشته که دو تا برابر صنعت نفت بوده است.

آمار نود

داوری مسابقه پارس جنوبی - سپیدرود: خطای پشت محوطه روی بازیکن پارس جنوبی به اشتباه اعلام شد و هر دو بازیکن با هم درگیر شدند. خطای بعدی روی بازیکن پارس جنوبی پشت محوطه جریمه هم اشتباه بود و خود بازیکن خودش را زمین زد.

داوری مسابقه استقلال - نفت تهران: پنالتی استقلال واضح بود و هم با دست و هم با پا مدافع نفت امید ابراهیمی را سرنگون کرد. پنالتی استقلال گل شد و به اشتباه ادامه بازی داده شد.

داوری مسابقه استقلال خوزستان - سیاه جامگان: قبل از گل استقلال خوزستان مهاجم این تیم با زانویش مدافع سیاه جامگان را زد و باید خطا اعلام می شد. پنالتی سیاه جامگان اشتباه بود و خود بازیکن سیاه جامگان روی مدافع خطا کرد.

داوری مسابقه نفت آبادان - گسترش فولاد: سرنگونی کرار جاسم در محوطه جریمه خطا بود و به خاطر تکل مدافع گسترش فولاد باید پنالتی اعلام می شد. سرنگونی بعدی مهاجم نفت در محوطه جریمه در نیمه دوم خطا نبود و ادامه بازی درست بود. توپ دقیقه آخر بازیکنان نفت روی خط به پای بازیکن گسترش فولاد برخورد کرد و هند پنالتی نبود اما عبور توپ از خط دروازه قابل تشخیص نیست.
 

فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت روی خط آمد و درباره اشتباهات داوری علیه تیمش گفت: در صحنه آخر مسابقه مدافع هم با دست توپ را زد و هم توپ از خط رد شده بود. باید بگویم در شهری مثل آبادان که مردم جز فوتبال چیزی ندارند این سزاوار نیست که در چندمین بازی پیاپی اشتباهات داوری به ضرر ما رخ می دهد. روا نیست مردمی که در هوای ۶۰ درجه به ورزشگاه می آیند این اتفاقات بیفتد. برای تیمی که مثل استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی تماشاچی دارد باید داوران خوب گذاشته شود یا نه؟

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته بخش بعدی بود که روی آنتن رفت.

گلها و نتایج هفته یازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ادامه به پخش رسید.

 گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روی خط آمد و اعلام کرد جهانیان دیگر مالک باشگاه نفت نیست. وی گفت: ما سعی کردیم به وظیفه قانونی مان عمل کنیم و یک ماه به مالک باشگاه آقای جهانیان مجوز دادیم و یک سری تعهد نامه دادند و مهلت داده شد این کار انجام شود اما علی رغم همکاری زیادی که کردیم ایشان به تعهدات عمل نکرد. خیلی تحت فشار بودم تا مجوز ایشان را ادامه بدهم اما به خاطر ارزش های فوتبال قبول نکردم و کمیسیون رای داد ایشان نمی تواند تیم داری کند. الان مجمع سهامداران نفت مالک باشگاه است و باید تعیین تکلیف کند که هم با فدراسیون فوتبال هماهنگ شده هم وزارت ورزش. از نظر ما آقای جهانیان سمتی در باشگاه ندارد. این نظر ما و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است و با آقای داورزنی هم هماهنگ کردیم.

جهانیان در گفت و گو با مسئولان برنامه در واکنش به این صحبت ها اعلام کرد، آقای گل محمدی سمتی برای اعلام این موضوع ندارد و هیئت واگذاری باید نظرش را اعلام کند. ما در حال گرفتن مجوز حرفه ای هستیم و الان نباید این صحبت را مطرح کنند و به همین خاطر شکایت می کنیم.

ویسی سرمربی استقلال خوزستان هم روی خط تلفنی  و آمد و از وضعیت اسفبار مالی باشگاه صحبت کرد.

مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای پخش شد که توانستند در این رقابت ها به مقام سوم برسند.

نظرمحمدی سرمربی سپیدرود هم روی خط آمد و از داوری بازی با پارس جنوبی انتقاد کرد و گفت داور بازی تمام صحنه های پنجاه، پنجاه را به سود تیم حریف سوت زد و در دو صحنه ای که کارشناس شما هم اشاره کرد خطا به نفع این تیم به اشتباه گرفته شد و حسین ابراهیمی هم کارت زرد گرفت و از بازی بعد محروم شد. یک پنالتی هم روی میثم تهی دست اعلام نشد و یک بازیکن حریف هم باید به خاطر زدن ضربه به چشم بازیکن ما اخراج می شد.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۲:۰۵ بامداد سه شنبه به پایان رسید. در انتهای برنامه با شرکت یک میلیون و ۶۹۲ هزار نفر در نظرنسجی گل فاطمه پاپی با ۶۲،۷ درصد آرا گل برتر ماه لقب گرفت و گلهای امین شجاعیان با ۱۳،۹ درصد و الله یار صیادمنش با ۹،۴ درصد دوم و سوم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس