کد خبر 795423
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
پرچم عربستان

رژیم سعودی برای دستگیری ۴۰تن از رهبران انصارالله و فرماندهان نظامی یمن ۴۴۰میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رژیم سعودی، لیستی شامل ۴۰ تن از رهبران جنبش انصارالله و فرماندهان نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تهیه کرده که آن‌ها را به دریافت کمک از ایران و همکاری با حزب‌الله لبنان متهم کرده است.

بر اساس این گزارش، مقامات سعودی برای هرگونه اطلاعاتی که به بازداشت این ۴۰ تن بینجامد، ۴۴۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

از جمله شخصیت‌هایی که در این فهرست قرار گرفته، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله است که رژیم سعودی برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری وی شود، ۳۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

این در حالی است که برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری صالح علی الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن و محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی این کشور شود نیز، ۲۰ میلیون دلار جایزه تعیین شده است.

پیش از این ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که ایران، نیروهای انصارالله را به موشک‌های بالستیک مجهز کرده و این اقدام ایران تجاوزی مستقیم به عربستان به‌شمار می‌رود و امنیت و صلح بین‌المللی در منطقه و جهان را هدف قرار می‌دهد و به‌منزله نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت است.

ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه ادعاهای خود افزود که عربستان حق واکنش به ایران در زمان مناسب را برای خود محفوظ می‌داند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه‌شب اعلام کرد که یک فروند موشک بالستیک دوربرد از نوع «برکان‌اچ۲» به‌سمت فرودگاه بین المللی ملک خالد ریاض پایتخت عربستان شلیک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    7 3
    جایزه برای دستگیری رهبران تکفیری عربستان. ملک سلمان خبیث 100 میلیون دلار. پسر ملعونش 150 هزار تومان.
  • عباس IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    6 3
    به نظر اینجانب ایران باید همه ی موشکهایی که از خط تولید خود خارج کرده و دیگر تولید نمی کند بر سر عربستان بریزد اینجوری هم جا برای موشکهای پیشرفته تر باز می شود هم جواب دندان شکنی به مزدوری ها و مستکبریهای آن ها داده می شود
  • احمدرضا IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    1 0
    مرگ بر همه ی وهابی های نجس از خدا بیخبر
  • ناشناس IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    1 1
    سگهای ملخ خوره وهابی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس