دیرالزور سوریه

عملیات جست و جوی خانه به خانه در مناطق تازه آزاد شده ادامه دارد و نیروهای یگان های مهندسی موفق شدند چند انبار سلاح، کارگاه ساخت مهمات و تجهیزات سنگین را کشف و ضبط کنند.

به گزارش مشرق، جنوب استان دیرالزور سوریه در ۴۸ ساعت گذشته با ابتکار عمل نیروهای جبهه مقاومت شاهد تغییرات میدانی قابل توجه ای بود و ضربات سنگین و مهلکی به عناصر تروریستی داعش وارد آمد.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت مستقر در حومه شرقی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم (  T۲ ) از صبح روز گذشته عملیات جدیدی را علیه تروریست های داعش انجام دادند و موفق شدند حدود ۱۵ کیلومتر در عمق این محور پیشروی کنند.

در این عملیات از تاکتیک منحصر به فرد نظامی در بیابان های شرق سوریه استفاده شد و نیروهای جبهه مقاومت با دور زدن پایگاه های عناصر تروریستی داعش، در یک حرکت غافلگیرانه خود را به مرزهای مشترک با عراق رساندند.

عملیات در این محور از شمال منطقه « البعاجات» صورت گرفت و با پاکسازی صحرای جنوبی، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند تروریست های داعش را در مناطق « البعاجات، وادی دویلخه، وادی نقش الوعر» به طور کامل محاصره کنند.

تجهیزات نظامی به جا مانده از داعش

با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت به میدان نفتی « عکاش» در جنوب غرب شهر « البوکمال» ( آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در سوریه) رسیدند؛ در حال حاضر فاصله نیروهای مقاومت با البوکمال به ۳۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده است.

از شهر دیرالزور هم خبر می رسد، عملیات جست و جوی خانه به خانه در مناطق تازه آزاد شده ادامه دارد و نیروهای یگان های مهندسی موفق شدند چند انبار سلاح، کارگاه ساخت مهمات و  تجهیزات سنگین برجای گذاشته از تروریست های داعش را کشف و ضبط کنند.

تانک های غنیمت گرفته شده از داعش

به گزارش مشرق، پس از آزادسازی شهر دیرالزور، نیروهای جبهه مقاومت از محورهای مختلف خود را برای پاکسازی شهر البوکمال آماده می کنند؛ سرتیپ سهیل حسن معروف به ببر سوریه و نیروهای تحت فرمانش در پاکسازی این شهر نقش ویژه ای برعهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    54 9
    عصام زهرالدین جات چقدر خالیه...حیف شد حیف...
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
      20 2
      روحش شاد
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
      10 0
      عصام زهرالدین انسان غیور و با شرفی بود . خدا رحمتش کنه
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    10 1
    اسکیل نقشه چقدر جالبه ، اون 30 و 61 کیلومتر خیلی خوبن :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس