کد خبر 795145
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
حمیدرضا جهانیان

مالک باشگاه نفت تهران گفت: گل‌محمدی فکر کرده شاید با این کار حال جهانیان را می‌گیرد اما اینطور نیست او در واقع حال نماینده فوتبال ایران در آسیا را خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، حمیدرضا جهانیان درباره نامه صادره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به هیئت واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران مبنی بر اینکه وی صلاحیت مالکیت این باشگاه را نداشته و باید هرچه زودتر در این زمینه تعیین  تکلیف شود، اظهار داشت: گل محمدی نظرات شخصی خود را اعمال می‌کند در حالیکه پیش از آنکه هیئت واگذاری امتیاز را به من بدهد استعلام‌های لازم را گرفته که یکی از آنها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بوده است. چطور آن موقع من صلاحیت داشته و حالا ندارم. این موضوع نشان می‌دهد گل‌محمدی سلیقه‌ای رفتار کرده و دوست دارد باشگاه نفت در اختیار افرادی قرار بگیرد که در طیف فکری او هستند که این افراد کم هم نیستند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید ما بخش خصوصی هستیم و  مقابل چنین مسائلی کوتاه نمی‌آییم وگرنه باید تا به امروز فعالیت اقتصادی ما تعطیل می‌شد و حدود 300 یا 400 کارمند بیکار را تحویل جامعه می‌دادم. ما اجازه نمی‌دهیم که گل‌محمدی حقی از تیم ما ضایع کند. اصلاً‌ یک سؤال چرا باید چنین نامه درون‌سازمانی رسانه‌ای شود؟ هرچند که هیئت واگذاری امتیاز باشگاه نفت پاسخ این نامه را خواهد داد. هدف گل‌محمدی از رسانه‌ای کردن این نامه چه بوده است؟ او فکر کرده شاید با این کار حال جهانیان را می‌گیرد اما اینطور نیست او در واقع حال نماینده فوتبال ایران در آسیا را خواهد گرفت و به کشورهای عربی که دنبال چنین مسائلی هستند خدمت می‌کند. من به‌جای اینکه دنبال حل مشکلات و موضوعات مهم‌تر باشگاه باشم با این کارهای گل‌محمدی فقط باید پاسخگوی هجمه‌های او باشم. او فقط یک ناظر است و اصلا به چه حقی یک مکاتبه رسمی اداری را رسانه‌ای کرده است.

مالک باشگاه نفت تهران در پاسخ به این پرسش که طلبکاران باشگاه نفت در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند که طلب آنها پرداخت نشده یا تعیین و تکلیف نشده‌اند در حالی‌که شما برای نهایی شدن انتقال امتیاز باید نسبت به تعیین‌ و تکلیف بدهی‌های باشگاه اقدام می‌کردید، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که هنوز از طرف هیئت واگذاری ابلاغ رسمی‌ای در مورد طلبکاران به ما نشده است. در این بین چندین قرارداد دستکاری شده و چند نفر نام خود را در لیست طلبکاران جا زده‌اند و ... در حال حاضر گروه کاری تشکیل شده که قرار است رسماً فهرست و اسامی طلبکاران را به ما ابلاغ کند تا حق و حقوق کسی ضایع نشود. البته در این بین با برخی از طلبکاران تسویه حساب کرده یا بدهی برخی از آنها تکلیف شده اما برای آنکه مورد هجوم بی‌برنامه سایر طلبکاران قرار نگیریم نام آنها را رسانه‌ای نکرده‌ایم.

جهانیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیک شدن پایان اخذ مجوز حرفه‌ای توسط نمایندگان فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چه اقدامی انجام داده‌اید، تأکید کرد: ما شب گذشته جلسه‌ای در سازمان لیگ با مسئولان مربوطه برای صدور مجوز حرفه‌ای این سازمان داشتیم آنها از اقداماتی که ما در تکمیل مدارک خود انجام داده بودیم تعجب کرده بودند ضمن اینکه راهنمایی‌هایی هم کردند که اعمال کردیم. طی، یکی دو روز آینده هم مدارک و اسناد ما به ثبت AFC خواهد رسید و مشکلی در این زمینه به‌وجود نخواهد آمد. مطمئن باشید سهمیه نفت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حفظ می‌شود.

وی در مورد اینکه بازیکنان آیا اعتصاب کرده و حاضر به تمرین کردن نیستند، تأکید کرد: این موضوع درست نیست. بازیکنان امروز صبح تمرین کرده اما برای تمرین بعدازظهر مشکلی که ما داریم زمین تمرین است نه اعتصاب. پیش از ما باشگاه پارس جنوبی محل تمرین ما در مجموعه ورزشی تهرانسر را رزرو کرده و در اختیار گرفته است. یک تیم لیگ برتری در هر زمین و شرایطی نمی‌توند تمرین کند. اگر ما بخواهیم بعد از تمرین تیم پارس جنوبی تمرین کنیم هوا سرد شده و مشکلاتی را برای اعضای تیم به ویژه بازیکنان ایجاد می‌کند که خود درخشان هم روی این موضوع تأکید دارد. مطمئن باشید این مسئله هم به زودی حل خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس