کد خبر 795028
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
مرتضی میرباقری

مرتضی میرباقری معاون سیما با حضور در استودیوی برنامه «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی در زمان پخش زنده از روند تولید و پخش این برنامه در اربعین حسینی با خبر شد.

به گزارش مشرق - مرتضی میرباقری معاون سیما در بازدید از استودیو برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی ضمن قدردانی و خسته نباشید به عوامل این برنامه گفت: سیدالشهدا و حضرت عباس (ع) سرمایه بی‌نظیر و بی‌بدیل هنگفت عالم تشیع محسوب می‌شود و به هر میزانی این سرمایه هنرمندانه در اختیار مردم قرار بگیرد و در کنار بحثهای معرفتی احساس و عواطف نیز به تصویر کشیده شود می‌تواند در روح مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ثاثیر گذار باشد و ما نیز در رسانه ملی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

میرباقری با تاکید برلزوم تولید برنامه مخاطب خاص اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» طی دو سال اخیر عمود و نخ تسبیح برنامه های معرفتی و مذهبی بوده است که از استودیو کربلا پخش می شود که نه تنها تولید آن ضروری است بلکه برنامه های دیگری نیز باید در کنار این برنامه باید قرار بگیرند و تلاش شود در ساختارهای دیگر نیز این برنامه را ادامه دهیم .

معاون سیما تصریح کرد: یکی از ابتکارات بسیار پسندیده و کارآمد برنامه مخاطب خاص این بود که برنامه ای که به صورت هفتگی روی آنتن می رفت پخش آن به صورت دهگی صورت گرفت و توانست با قلب میلیون ها مردم که متوجه این نقطه مقدس است همراه شود و نقش موثر و مثبتی در جهت ارتباط مردم با سیدالشهدا و مرقد مطهر داشته باشد.

وی افزود: مخاطب خاص باید از ظرفیتش به دلیل ارتباط زنده از نزدیک ترین نقطه به حرم سیدالشهدا بیشتر از این استفاده کند و علاوه بر حضور کارشناس و مهمان ویژه از مردمی که به زیارت امام حسین آمده اند نیز برای حضور در این برنامه استفاه کند.

میرباقری از ادامه برنامه «مخاطب خاص» بعد از اربعین خبر داد و اظهار داشت:  برنامه «مخاطب خاص» طبق روال پخش هفتگی خودش را خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود که مردم عزیز در ماه های مانند ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت های ویژه معرفتی نیز از این برنامه و استودیو مستقر در کربلای معلی استفاده کنند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: برنامه  های معرفتی باید از حالت مناسبتی  و هفتگی  خارج شود و با طراحی ویژه به صورت روزانه  در کنداکتور سیما قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس