کد خبر 794912
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰
Google Play

روز گذشته برنامه واتساپ جعلی در فروشگاه گوگل منتشر شد که واتساپ درباره این برنامه هشدار داده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته یک نسخه جعلی از واتساپ در فروشگاه گوگل پلی به عنوان "Update WhatsApp Messenger" و به نام توسعه دهنده WhatsApp Inc منتشر شد.یکی از کاربران که این نسخه را نصب کرد، توضیح داده است که نمی تواند وارد شود و نفر دیگری از کاربران نیز اعلام کرده است که این نسخه پر از تبلیغات است.

این برنامه قبل از اینکه گوگل متوجه شود حدود یک میلیون بار دانلود شد و به نظر نمی رسد هدف آن جاسوسی باشد و تنها به دنبال تبلیغات بوده است.برنامه اصلی واتساپ در گوگل پلی حدود ۱ میلیارد بار دانلود شده است.

واتساپ در صفحه توییتری WABetaInfo برای دنبال کنندگان خود نوشت:"این برنامه را دانلود نکنید! تقلبی است!WhatsApp Business هنوز به طور رسمی برای همه در دسترس نیست."همچنین صفحه واتساپ ادامه داده است که برای دانلود WhatsApp Business در آینده تنها به کانال رسمی این نرم افزار مراجعه کنید.

گفتنی است روز جمعه واتس اپ در سراسر جهان برای حدود یک ساعت از دسترس کاربران خارج شد و آنها برای دسترسی به حساب های خود دچار مشکل شده بودند.شرکت فیس بوک به عنوان مالک واتس اپ پس از آن اعلام کرد که مشکل برطرف شده است و از کاربران عذرخواهی کرد.

طبق گفته وب سایت downdetecor.com چهل و شش درصد مشکل کاربران برای اتصال بود. چهل و یک درصد برای ارسال و دریافت پیام ها مشکل داشتند و حدود دوازده درصد نیز با قابلیت "Last seen" واتساپ مشکل داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیرعباس IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    1 0
    بد نیست
  • امیرعباس IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 1
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس