کد خبر 794611
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
ترافیک سنگین در محورهای ارتباطی ایلام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به عراق، از تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین به کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مرز عراق اظهار کرد: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی از همکارانمان نشان می‌دهد که ترافیک خودروها در ایلام به مهران (صالح آباد)‌، پرحجم و در عین حال روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین ترافیک در محورهای حمیل به ایلام در استان کرمانشاه، سوسنگرد به بستان و چزابه و همچنین اهواز به خرمشهر و شلمچه به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه ترافیک در محورهای منتهی به مهران، چزابه و شلمچه پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است، ادامه داد: زائرانی که قصد تردد به سمت مرز مهران و عبور از استان‌های ایلام و کرمانشاه را دارند لازم با توجه به بارندگی و شروع بارش باران در محورهای این دو استان و لغزندگی معابر، دقت بیشتری داشته باشند.

به گفته رحمانی طی روزهای اخیر، موج بازگشت زائران اربعین آغاز شده و تمهیدات لازم برای بازگشت زوار از سوی پلیس دیده شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس