فتوره‌چی

من دولت اعتدال را از حیث اقتصادی یک دولت بسیار بی رحم می‌بینم. یک دولت بسیار طماع که دقیقا شبیه دولت قبل از خودش است. جشنواره غذا یعنی چی؟ استندآپ کمدی یعنی چی ؟ مگه ما می خواهیم دلقک تربیت کنیم.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -  نادره فتوره‌چی روزنامه‌نگار که مواضع سختی‌ را در برخی کمپین‌های سلبریتی‌ها و سریال شهرزاد مطرح کرده، اخیرا با برنامه کات آپارات گفتگویی را انجام داده که بزودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد. در بخش‌هایی از این گفتگو فتوره‌چی می‌گوید:

* اگر راجع به خود فساد صحبت کنید می‌گویند این احتمالا دیوانه است. من پای این مورد مشخص می‌ایستم که فساد هست و چه هست و چه هست .... پولشویی و بقیه موارد. همه این ها در شهرزاد جمع است.  عرصه فرهنگ به عرصه سیاست زدایی در آن تبدیل شده، هم به عرصه پولشویی تبدیل شده و دقیقا از یک مافیای گسترده رسانه‌ای برخودار بود و دقیقا در فکر انحراف افکار بود. پول سریال شهرزاد از کجا آمده است؟از کجا؟

*سیاسی‌ترین روزنامه های ما زردترین روزنامه‌های ما هستند. مطبوعات نباید نقش سرکوبگر داشته باشند.

* مردم کیست؟ کدام دختران می‌خواهند به استادیوم بروند؟ درباره کدام دختر حرف می‌زنید؟ دختر معلول بوشهری که سرش را توی سطل کرده، من به او بگویم برو استادیوم .

*چرا چهل پس از انقلاب 10 میلیون گرسنه داریم، چرا؟ این سئوال بسیار مهمی است. این پرسش من از مسئولان است که انقلاب 57 کو ؟ خون پای این انقلاب رفته است! تاریخی پشت انقلاب است.

*خود عبارت من سیاسی نیستم یک عبارت کاملا سیاسی است. اینها شیک هستند اینها برای طبقه آپر میدل کلاس تهرانی خوب است. ایران فقط تهران، فقط خیابان فرمانیه و بالا دستش  نیست.

* این سینمایی‌ها نمی توانند یک تراژدی را به زبان فارسی بخوانند.

* اعتدال یه جور شارلاتانیسم است . یک روز ژست مخالفت گرفت یک روز ازش تمجید کرد. یکی به نعل زد یکی به میخ . یک ذره از این ، یک ذره از آن. یک روز دوست یک روز قهر. این یکجور پارانویا و یک جور جنون است. این جنون جنون محافظه‌کاری است .

*من دولت اعتدال را از حیث اقتصادی یک دولت بسیار بی رحم می‌بینم. یک دولت بسیار طماع می‌بینم که دقیقا شبیه دولت قبل از خودش است. جشنواره غذا یعنی چی؟ استندآپ کمدی یعنی چی ؟ مگه ما می خواهیم دلقک تربیت کنیم. اصلا استندآپ کمدین یعنی چی  ؟ اصلا چرا جامعه دنبال این جو چیزهاست. اصلا نباید بخندیم چون وضعیت خنده‌دار نیست. وضع وخیم است. برای فلان کمپین 800 میلیون تومان جمع کردید و سرانجام چه شد . نه صورتحساب ارائه شد نه فهمیدیم کجا خرج شد. هیچی!

*آقای کیانیان دارد راجع به کمپین آب حرف می‌زند. عموجان تو اصلا کی هستی که راجع به اب حرف بزنی . تو جز آب خوردن کار دیگری راجع به آب می توانی بکنی ؟! اینقدر پرو شده‌اند که به  کسی که 10 سال عمرش را گذاشته پای همین کمپین آب توهین می‌کنند و می‌گویند تو حرف نزن. خجالت بکش ! کی اینها را اینقدر پر رو کرده ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    88 5
    ای ول
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    26 5
    در مقابل کاسبین تحریم صد در صد
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    3 4
    یک دولت بسیار طماع که دقیقا شبیه دولت قبل از خودش است؟ با این انصاف حقت است این دولت به سرت بیاید. دولت سابق هر عیبی که داشت اما سخاوتمندترین دولتی بود که در تاریخ ایران دیده شد.
    • مسعود IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      4 2
      دولت قبل اگر طمعی هم داشت در خدمت رسانی مستمر به مردم بود. سفر های استانی تابلویی برای عمق نگاه احمدی نژاد در ارایه خدمت به همه اقشار کشور بود. نه فقط ژن خوب ها
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    2 3
    باریکلا
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    33 3
    افرین. دمت گرم..
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    5 1
    بعیده منظورش احمدی نژادباشه.ولی کلا بعضیا میترسن اگه موقع حرف زدن لگدی به احمدی نژادمظلوم نزنن سرطان میگیرن یا یوقت میمیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس