کد خبر 794024
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
خروج زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه

منابع محلی از انجام مذاکرات برای بازگشایی مرز خسروی خبر می‌دهند.

 به گزارش مشرق، در فاصله یک هفته مانده به اربعین حسینی منابع محلی از بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین خبر می‌دهند.

نعمت‌الله نازپرورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار کرد: امروز رایزنی‌های خوبی از سوی طرف عراقی با ایران انجام شده اما هنوز نتیجه نهایی به ما ابلاغ  نشده است.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: هنوز ما منتظر ابلاغ نهایی نتیجه هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر این مرز به روی زائران بازگشایی شود.

وی عنوان کرد: تمامی زیرساخت‌ها و امکانات در مرز خسروی برای تردد زائران از سوی ایران فراهم شده است و برخی موکب‌ها کار پذیرایی خود را  آغاز کرده‌اند.

همچنین خبرنگار اعزامی صدا و سیما به مرز خسروی  با اشاره به آخرین وضعیت مرز خسروی اظهار کرد: نشست مشترک مسئولان ارشد استان و فرماندهان نظامی عراق ساعتی پیش در عراق به پایان رسید.

دزفولی‌زاده با بیان اینکه موافقت دولت عراق برای پوشش امنیت و خدمات‌رسانی زائرن  اعلام شده است گفت: تمامی اقدامات و زیرساختها از سوی کشور ایران فراهم شده و تاکنون منتظر موافقت دولت عراق برای تأمین امنیت زائران هستیم.

وی با با اشاره به آخرین صحبتها با مسئولان ایرانی گفت: مسئولان امیدوار بودند که تا ساعاتی دیگر نتیجه نهایی اعلام شود و مرز خسروی به روی زائران بازگشایی شود.

خبرنگار اعزامی صداوسیما به مرز خسروی با بیان اینکه قرار است ۲۵ درصد از زائران استانهای مختلف کشور از جمله کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی از مرز خسروی عبور کنند و این مرز نزدیک‌ترین مرز به عراق و تمام زیرساختها و شرایط برای تردد زائران اربعین حسینی فراهم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    لابی گری بعضی نماینده های خودمون رو بررسی کنید زودتر مرز خسروی باز میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس