کد خبر 793971
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
تصاویری از دیدار پوتین با رهبر انقلاب

رئیس‌جمهور روسیه عصر امروز در دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: با هرگونه تغییر یک‌جانبه در مفاد این توافقنامه‌ی چندجانبه مخالفیم و یکجانبه‌گرایی را زیر پا گذاشتن قوانین و نظام بین‌الملل می‌دانیم.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور روسیه عصر امروز در دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اعلام حمایت مسکو از برجام گفت: با هرگونه تغییر یک‌جانبه در مفاد این توافقنامه‌ی چندجانبه مخالفیم و یکجانبه‌گرایی را زیر پا گذاشتن قوانین و نظام بین‌الملل می‌دانیم.

آقای پوتین افزود: تغییر اصول اصلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را کاری نادرست می‌دانیم و با مرتبط کردن برنامه‌ی هسته‌ای ایران با مسائل دیگر از جمله مسئله‌ی دفاعی مخالفیم.

رهبر انقلاب اسلامی، سخنان رئیس‌جمهور روسیه در این دیدار را درباره‌ی برجام و ضرورت رعایت معاهده‌های چندجانبه، خوب دانستند و افزودند: آمریکایی‌ها متأسفانه به یاغی‌گری خود ادامه می‌دهند که باید با تکیه بر عقل و استفاده از راه‌های صحیح با آن‌ها برخورد شود.

رئیس‌جمهور روسیه گفت: به جهان نشان دادیم که بدون نیاز به کشورهای فرامنطقه‌ای قادر به حل‌وفصل مسائل منطقه‌ی بسیار مهم خود هستیم.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غیرمنطقه‌ای درصدد آتش‌افروزی هستند، گفت: آمریکا می‌خواهد در همه‌ی مسائل جهان و منطقه دخالت کند و در این راه اگر لازم شود حتی منافع متحدان خود را نادیده می‌گیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأیید مواضع آقای پوتین درباره‌ی حل مشترک مسائل منطقه‌ای بدون طرف‌های خارجی خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها درصدند که در همه‌ی مسائل منطقه و جهان دخالت کنند و برای این کار، بر روی مسئولان ضعیف برخی کشورها، حساب باز کرده‌اند. ۹۶/۸/۱۰

منبع: khamenei.ir

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    الان باید فقط سلام و صلوات بفرستیم دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس