کد خبر 793828
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
جناب خان

با جدی شدن مذاکرات میان تیم خندوانه و مالک جناب خان و ابراز علاقه برنامه به بازگشت این شخصیت عروسکی می‌توانیم از همین حالا به حضور جناب خان در خندوانه 5 مطمئن باشیم.

به گزارش مشرق،  ماجرای بازگشت «جناب خان» به خندوانه کاملا جدی است. رامبد جوان تمایل زیادی به بازگرداندن این شخصیت عروسکی دارد و سعید سالار زهی، مالک جناب خان هم به این توافق روی خوش نشان داده است. حالا فقط یک سری مراحل مختلف مالی و اداری باقی مانده که گویا آن هم تا نزدیکیهای شروع فصل پنجم حل می شود. آنطور که شواهد نشان میدهد هر دو طرف ماجرا از مواضع گذشته شان پایین آمده و برای رفع مشکل در تلاش هستند. برای فهمیدن اصل ماجرا و اینکه آیا گمانه زنیهای منتشر شده در این زمینه جدی است یا خیر؟ با سالار زهی تماس گرفتیم.


انتظار برای نتیجه مذاکرات

سعید سالارزهی، مالک جناب خان که در ابتدای فصل چهارم خندوانه از ادامه همکاری با این تیم انصراف داده بود حالا مجددا پای میز مذاکره با تیم خندوانه نشسته است. از او در مورد خبرهایی که این و روزها درباره مذاکره جناب خان با خندوانه منتشر شده است می پرسیم. میگوید: «این اخباری که این روزها در شبکه های مجازی منتشر می شود زیاد جدید نیست. حدود شش هفت ماه پیش با تیم خندوانه صحبتهایی انجام دادیم و توافق هایی هم تا حدی بین مان صورت گرفت. بعد از آن دیگر تا همین حالا اتفاق خاص جدیدی پیش نیامده. ما هم منتظر نتیجه مذاکرات هستیم.»

نگاه طرفین مثبت است

سالارزهی برخلاف فصل دوم، حالا دیگر مخالفتی با حضور جناب خان در برنامه ندارد. او میگوید: «آن زمان به دلایلی راضی به همکاری نبودم اما الان تصمیم گرفته ام که با خندوانه همکاری داشته باشم و از سوی خندوانه هم این تمایل وجود دارد. فعلا نگاه طرفین به این همکاری مبثت است.» او با این حال معتقد است که این مذاکره پیچیدگی هایی دارد و باید یک سری مراحل قانونی طی کند تا به سرانجام برسد اما به خاطر این نگاه مثبت به همکاری مجدد، احتمالا مشکلات حل می شود.



موضع پایین طرفین مذاکره


این مذاکرات در حالی صورت می‌گیرد که هر دو تیم طرف مذاکره نسبت به یک سال پیش با مواضعی پایین تر مقابل هم قرار گرفته‌اند. رامبد جوان سال گذشته همین موقع ها صراحتا اعلام کرد که خندوانه بدون جناب خان هم جذابیتش را حفظ می کند و تمام تلاشش را کرد تا این حرف را به کرسی بنشاند. او پای چهار عروسک جدید را به خندوانه باز کرد اما چند وقت نگذشت که به خاطر بالا رفتن انتقادها نسبت به چهره و صدای آنها مجبور به حذفشان شد. بعد از آن سراغ خنداننده شو و ادابازی رفت تا به این طریق هیجان از دست رفته را بازگرداند. او با نیما وارد مذاکره شد و کاراکتر خانمی را به عنوان برگ برنده رو کرد. تمام این اتفاق ها تلاش های یک ساله رامبد جوان برای پر کردن جای خالی جناب خان و حفظ مخاطبان خندوانه بود و تا حدی هم موفق شد. با این حال اما تصویر جناب خان هیچ وقت از ذهن مخاطبان بیرون نرفت و جای خالی این عروسک ته ذهن مخاطبان خندوانه باقی ماند. شاید به همین دلیل هم بود که خود جوان برای این مذاکره اولین قدم را برداشت.


لطمه دیدن جناب خان دوراز خندوانه

از طرف دیگر، سعید سالارزهی هم یک سال سخت راگذراند، او بعد از قرارداد پاشرکت «ھوم کر » واستفاده از تصویر جناب خان روی اتوبوس‌های شرکت واحد با انتقادهای بسیار زیادی روبه‌رو شد. بعد از آن هم نتوانست آنطور که باید حیات را به جناب خان برگرداند. احتمالا در این مدت، سالارزهی هم متوجه شد که جناب خان صرفا در بستر خدوانه جذاب است و اگر از این بستر خارجش کند هویت و جذابیتش را از دست می‌دهد. شاید به همین دلیل هم است که حالا بعد از یک سال، تصمیم خودش را برای شروع مجدد همکاری با خندوانه گرفته است.

آغوش باز خندوانه برای جناب خان


حالا درست جناب خان در موقعیتی قرار دارد که دو طرف ماجرا، دعواها را کنار گذاشته‌اند و در آرامش و موضعی متفاوت تر و پایین تر از قبل، صحبتهای جدیدی شروع کرده‌اند. اولین قدم برای این مذاکره را خود رامبد جوان برداشت. او اول مهر دربرنامه ، «سی و پنج» فریدون جیرانی صراحتا پذیرفت که درباره وضعیت جناب خان یک مقدار لجبازی صورت گرفته است: «هیچگاه دوست نداشتیم که جناب خان از «خندوانه» برود و تلاش مان راهم کردیم که نرود. در این ماجرا کمی لجبازی و کمی محاسبات غلط دخیل بود.» بعد هم گفت که آغوشش برای جناب خان باز است و دلش میخواهد در فصل جدید خندوانه جناب خان حضور داشته باشد.بلافاصله بعد از این گفته‌ها بود که سعید سالار زهی، مالک جناب خان هم مصاحبه ای انجام داد و از آمادگی خودش برای مذاکرات مجدد با تیم خندوانه خبر داد. او هم گفت که علاقه‌مند به این مذاکره است. حالا بعد از دو ماه و در حالی که خندوانه کم کم به فکر چیدن برنامه ها برای بازگشت افتاده احتمالا مسئله جناب خان هم به زودی حل خواهد شد.

اتفاق مثبت حذف از فصل چهارم

درست است که جناب خان متعلق به سعید سالارزهی است و اولین بار برای حضور در مجموعه «کوچه مروارید» شبکه نمایش خانگی خلق شده اما تجربه یک سال دوری از تلویزیون نشان داد که این شخصیت محبوب، بدون حضور در بستر خندوانه، چندان امکان حیات ندارد. تلاشهای زیادی در خندوانه صورت گرفت تا ذهن مخاطبان از این عروسک بنفشی رنگ منحرف شود و از ذهن شان برود اما نشد. در تمام مصاحبه‌ها صحبت از جناب خان به میان می‌آمد و در گفتوگوی زنده رامید جوان با مخاطبان بخش مهمی از سوالات به سرنوشت این شخصیت عروسکی ربط داشت. اصولا خیلی کم پیش می‌آید یک شخصیت بتواند در عمق جان مخاطبان اثر بگذارد و متاسفانه یا خوشبختانه این اتفاق درباره جناب خان صورت گرفته. حذف موقت جناب خان از فصل چهارم خندوانه اتفاق مثبتی بود برای اینکه دو طرف ماجرا به اهمیت کنار هم قرار گرفتن جناب خان و خندوانه پی ببرند و متوجه شوند هیچ کدام بدون دیگری جذابیتی ندارند. احتمالا حالا دیگر طرفین ماجرا با طرز فکر جدیدتری برای مذاکره کنار هم مینشینند.

خاطره بازی با جناب خان

در کنار همه این موارد، چند وقتی است خندوانه به انحای مختلف با انتشار عکس از جناب خان، در حال آماده کردن ذهن ها برای بازگشت اوست. همین چند وقت پیش در اینستاگرام خندوانه ویدئویی از اولین حضور جناب خان در برنامه منتشر شد و باز هم داغ دل علاقه مندانش را تازه کرد. در بخش نظرات این پست، مخاطبان همه ابراز دلتنگی کرده و از آنها خواسته بودند تا دوباره جناب خان را برگردانند. این خاطره بازیها و صحبتهای مجدد درباره جناب خان در کنار ابراز امیدواری عوامل برای ادامه این همکاری نشان از قطعی بودن بازگشت جناب خان به خندوانه دارد.

منبع: روزنامه هفت صبح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    13 0
    کاش به جای اینکه جناب خان بیاد خندوانه ، خندوانه میرفت پیش جناب خان
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      3 0
      جمله عمیق و با حالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس