کد خبر 793789
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال می‌گوید تنها مدعی لیگ برتر امسال، پرسپولیس است اما استقلال هم می‌تواند در پایان فصل خود را به رتبه‌های بالای جدول برساند.

به گزارش مشرق،‌ پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت: به نظر من استقلال تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد اما من فکر می‌کنم هر چه شناخت شفر نسبت به بازیکنان بیش‌تر شود و از مهره‌هایش به شکل مطلوب‌تری استفاده کند، این تیم می‌تواند در لیگ مدعی باشد. به جرات می‌گویم استقلال لیاقت قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول را دارد.

او ادامه داد: من در لیگ امسال به جز پرسپولیس تیم مدعی دیگری ندیدم و باقی تیم‌ها شرایط معمولی دارند و مثل گذشته قدرتمند نیستند. فکر می‌کنم این تعطیلات ۲۰ روزه می‌تواند به شفر کمک کند تا تیمش را بهتر بشناسد.

مظلومی در مورد بازی دیروز استقلال گفت: شیوه‌هایی که استقلال در کارهای تاکتیکی به کار برد نشان می‌داد که تغییراتی در روش بازی‌شان ایجاد شده و موقعیت‌های بیش‌تری نسبت به بازی‌های قبل ایجاد کردند. آنها می‌توانستند حتی بیشتر از دو گل به نفت تهران بزنند.

او اضافه کرد: از نظر من مشکل گل نزدن استقلال مربوط به مهاجمانش نیست. در داربی هم موقعیت خاصی نصیب مهاجمان استقلال نشد تا بتوانند گلزنی کنند.

سرمربی سابق استقلال در مورد نیمکت نشینی رحمتی گفت: من اگر صحبتی نکنم بهتر است. رحمتی از گلرهای خوب ایران است. هر چند حسینی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است و تا این‌جا هم خوب کار کرده است. به نظر من رحمتی باید بیشتر تلاش کند تا جایگاه قبلی خود را به دست بیاورد.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا از استقلال طلبی دارد، گفت: بله، خیلی وقت است. من دوست ندارم محرومیت استقلال از جانب من باشد. از سال ۸۹ طلب دارم و برای پرداخت آن همیشه به ما قول‌هایی داده‌اند. در هر صورت من دنبال شکایت و شکایت بازی نیستم.

او همچنین در خصوص مدیریت افتخاری هم گفت: آقای افتخاری تمام تلاش خود را می‌کند. به نظر من مدیریت استقلال و پرسپولیس از یک وزارتخانه هم سخت‌تر است. در این باشگاه‌ها مسائل مالی و اقتصادی و بدهی‌های انباشته شده مشکلات زیادی را برای مدیریت ایجاد می‌کند.

سرمربی سابق استقلال در پایان صحبت‌هایش گفت: استقلال در پایان فصل در رده‌های بالایی جدول قرار می‌گیرد چرا که تیم‌های بزرگی مثل ذوب آهن و تراکتورسازی مثل گذشته پرقدرت ظاهر نشده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس