راهپیمایی " اعتماد به تجربه"

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت هفته استکبارستیزی راهپیمایی با عنوان "اعتماد به تجربه" در صحن این دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش مشرق، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت هفته استکبارستیزی راهپیمایی با عنوان "اعتماد به تجربه" در صحن این دانشگاه برگزار کرد.

در این تجمع که با حضور اقشار مختلف دانشجویان و اساتید برگزار شد، دانشجویان ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا در قبال ملت ایران بر مبارزه با آمریکا و هم پیمانانش تاکید کردند و با سردادن شعارهایی خواستار مقابله با اقدامات گستاخانه این دولت در قبال ملت ایران شدند.

این تجمع با به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.

در بخشی از این قطعنامه‌ آمده است: این روزها و پس از نقض آشکار برجام توسط دولت امریکا، زمزمه‌هایی مبنی بر ادامه اجرای برجام با اروپا و عدم خروج از این معاهده شنیده می‌شود. رسانه‌های زنجیره‌ای با تیترها و مقالات خود، در پی ایجاد تفکیک میان اروپا و امریکا هستند و با فراموش کردن تجربیات تاریخی، طوری از اروپایی‌ها تعریف و تمجید می‌کنند که گویی آن‌ها هرگز سابقه دروغ و نقض عهد نداشته اند. بدیهی است، هرگونه تلاش برای تداوم برجام بدون انجام اقدامات عملی در مقابل نقض عهد های مکرر یکی از اضلاع اصلی آن، تلاشی عبث خواهد بود. همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرموده‌اند، ما هرگز اولین کشوری نخواهیم بود که از برجام خارج می‌شود. اما تردیدی نیست که برای حفظ نیم‌بندِ این توافقِ نیمه‌جان، بیش از هرچیز به اقتدار ملی نیاز داریم. اقتداری که جز با اقدامات عملی، اقداماتی فراتر از بیانیه و سخنرانی، محقق نخواهد شد.

این قطع‌نامه می‌افزاید: بنا به سخنان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، کشور ما هر نوع سلاح مورد نیاز برای دفاع از خود رابه هر اندازه که بخواهد ساخته، می‌سازد و خواهد ساخت. بنابراین هرگونه زمزمه درباره مذاکره بر سر توان نظامی کشور، سخن گزافی است که باید از آن، در هر سطح و جایگاهی پرهیز شود. بسیج دانشجویی، به عنوان بزرگترین تشکل انقلابی در تمام دانشگاه های کشور، تاکید می کند عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی، آرمانی قطعی و فراموش‌ناشدنی است که تمام کنش‌گران انقلابی باید نسبت به آن احساس مسئولیت کرده و برای تحقق این آرمان الهی کوشش کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    3 0
    دمشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس