استقلال

یک پیشکسوت استقلال گفت: پیروزی مقابل نفت تهران آبی‌پوشان را از بحران خارج می‌کند.

به گزارش مشرق، رضا حسن‌زاده در مورد پیروزی استقلال مقابل نفت تهران گفت: من کاری به این مسئله ندارم که تیم نفت تیم پشتیبان و بیرونی‌اش ضعیف است یا وجود ندارد به این هم کاری ندارم که داور یک گل سالم استقلال را در پنالتی ندید آنچه مهم است استقلال به برد نیاز داشت و توانست با پیروزی مقابل نفت از بحران خارج شود این پیروزی به بازیکنان از نظر روحی و روانی کمک می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه نفت در جدول عنوان کرد:‌اینکه نفت تهران در کجای جدول لیگ هم بود مهم نیست. مهم این است که شفر بتواند نفرات و ترکیب ثابتش را بشناسد و بازیکنانی را برای ترکیب اصلی انتخاب کند که بتوانند خواسته‌های فنی و تاکتیکی‌اش را در زمین پیاده کنند. استقلال در این بازی خیلی خوب بازی کرد شاید بتوان گفت ۵۰ درصد استقلال واقعی را در این بازی دیدیم دو گل زد و پیروز شد و امیدوارم در روزهای آینده استقلال شرایط بهتری پیدا کند.

این پیشکسوت استقلال با اشاره به شکل بازی تیمش عنوان کرد:‌ این نوع بازی که استقلال مقابل نفت انجام داد نویدبخش روزهای بهتری در آینده است اما واقعیت آن است که استقلال مقابل تیم‌های بزرگ و خوب باز هم به مشکل خواهد خورد. استقلال به زمان نیاز دارد تا شفر بتواند تجربیاتش را به تیم منتقل کند. استقلال باید شخصیت تیمی و شخصیت بالانشینی در جدول را دوباره پیدا کند و اگر این شخصیت برد در تیم شکل بگیرد قطعاً استقلال دوباره به روزهای اوجش برمی‌گردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    0 1
    شما ششتقلالی ها هم شورشو درآوردید.... تا یه برد بدست میارید سریع تو بوق کرنا می کنید و هوار میزنید این تیم از بحران خارج شده ، از بحران که هیچی ،دیگه قهرمانیم .... داداشای گل ششتقلالیم اجازه بدید چند تا برد متوالی بیارید ، جایگاهتون هم تک رقمی بشه .... بعد اون وقت هوار هوار بزنید ..... والا برد نساجی و نفت جشن و پایکوبی و اداعای قهرمانی نداره ... البته رو تون که رو نیست سنگ پای قزوینه .......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس