کد خبر 793425
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
رحمتی

آیا واقعا این افراد چنان کینه‌ای از رحمتی به دل گرفته‌اند که حالا حالاها دست از سر او برنمی‌دارند؟ در این صورت وظیفه بزرگان و مدیران ارشد تیم استقلال چیست؟

به گزارش مشرق، اگرچه هیچ‌گاه دلیل اخراج رحمتی از استقلال در دوره منصوریان معلوم نشد اما ادامه وضعیت نمیکت‌نشینی و تداوم موج حملات به رحمتی حالا پرسش‌هایی را ایجاد کرده که چه فرد یا افرادی و با چه انگیزه‌ای پشت این تخریب‌ها هستند و چرا نمی‌گذارند مشکل رحمتی حل شود. یکشنبه‌شب اعلام شد که میک مک‌درموت اخراج شده است و دیروز در خبری توضیح داده شد که میک مک‌درموت به این دلیل اخراج شده که در آستانه داربی امکان تماس بازیکنان با کادر فنی پیشین را فراهم کرده است.

اما علیرضا مشهدی‌زاده، وکیل سیدمهدی رحمتی نیز 2 روز قبل از پاسخ به این سوال که منشا این شایعات درباره رحمتی از کجاست، خاطرنشان کرد: «ما و همه هواداران فوتبال می‌دانیم منبع این شایعات کجاست. آقایانی که با دریافت وام‌های چند میلیاردی و کسب نتایج ضعیف امروز جایی در استقلال ندارند، به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند و بزرگان این تیم را هدف گرفته‌اند. این نفرات از طریق سربازهای پیاده که روزگاری در شهرستان‌ها به دلیل دلالی حکم محرومیت گرفتند و اصطلاحا منشوری شده بودند، سعی در برهم زدن آرامش استقلال دارند.

هواداران این افراد را بخوبی می‌شناسند و از نیت آنها با خبر هستند. در صورت ادامه این اخبار، مدارک مستند سوءاستفاده و تخلفات آقایان و سرباز پیاده‌های‌شان را منتشر خواهیم کرد تا چهره آنها بخوبی برای هواداران معلوم شود».

آیا واقعا این افراد چنان کینه‌ای از رحمتی به دل گرفته‌اند که حالا حالاها دست از سر او برنمی‌دارند؟ در این صورت وظیفه بزرگان و مدیران ارشد تیم استقلال چیست؟ به نظر می‌رسد آقای افتخاری که مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده دارد و آقای فتح‌الله‌زاده که سال‌ها برای استقلال استخوان خرد کرده است خوب است پیشقدم شده و برای حل این مشکل اقدام کنند تا با کینه‌ورزی و بی‌تدبیری، یکی از مهره‌های اصلی استقلال که در سال‌های اخیر نقشی مهم در موفقیت‌های این تیم داشته است بیش از این در معرض تخریب قرار نگیرد.

منبع: روزنامه وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس