کد خبر 793157
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
جدال توییتری ترامپ و مایک مور

واکنش رئیس‌جمهور آمریکا به اجرای نمایش تازه مایکل‌ مور فرصتی را در اختیار این مستندساز مشهور قرار داد تا بار دیگر دونالد ترامپ را هدف حمله‌های نیش‌دار خود قرار دهد.

 به گزارش مشرق، تنش اخیر بین مایکل مور، مستند ساز مشهور آمریکایی و از منتقدان جدی سیاست‌های جنگ‌طلبانه جمهوریخواهان و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جمهوریخواه آمریکا بار دیگر خبرساز شد.


بنا به گزارش پایگاه «تلگراف»، مایکل مور پس از اینکه دونالد ترامپ تؤیت‌های نادرستی درباره نمایش اخیرش به نام «چگونه تسلیم می‌شوم» منتشر کرد بار دیگر دونالد ترامپ را هدف حمله‌های نیش‌دار خود قرار داد.


دونالد ترامپ روز شنبه در توییتر خود بدون آگاهی از اینکه خود مایکل مور پیشاپیش اعلام کرده بود که نمایش وی تنها به‌مدت دو هفته اجرا خواهد شد، با این تصور که نمایش «چگونه تسلیم می‌شوم» با استقبال روبرو نشده با کنایه نوشت: اگرچه این نمایش هیچ ربطی به امور ریاست‌جمهوری ندارد، اما باید متذکر شوم که نمایش بی‌مایه مایکل مور در «تئاتر برادوی»، یک «بمب واقعی (خبری)» بود و می‌بایست تعطیل می‌شد. متأسفم.


مایکل مور به سرعت به این سخنان دونالد ترامپ واکنش نشان داد و اظهارنظر رئیس‌جمهور آمریکا درباره نمایش خود را تلاشی برای جنجال‌آفرینی و انحراف اذهان عمومی از اثبات نخستین اتهام‌ها در پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به نفع دونالد ترامپ دانست که قرار است در روزهای اخیر به صورت رسمی اعلام شود.

پایگاه شبکه خبری «ای‌بی‌سی» روز شنبه گزارش داد: اگرچه قاضی فدرال فعلا از انتشار جزئیات پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ خودداری کرده، اما بسیاری از رسانه‌ها به نقل از منابعی آگاه به موضوع گفته‌اند که یک هیئت منصفه عالی فدرال برخی از اتهاماتی که روبرت مولر دادستان ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا در جریان تحقیقات خود به‌دست‌آورده را تأیید کرده‌اند.


مور خطاب به ترامپ نوشت: شما بی‌شک نمایش فوق‌العاده مرا در برادوی با ریاست‌جمهوری خود اشتباه گرفته‌ای که به‌راستی بمب واقعی خبری این است و به‌زودی به پایان خواهد رسید، اکنون در جنگ بی‌پایان ما در افغانستان یک سرباز آمریکایی کشته شد و شش نفر دیگر مجروح شدند، تو رئیس جمهوری و حتی از این موضوع خبر نداری و به جای آن تو خبر داری که من ستاره برادوی هستم و حدس می‌زنم این بیشتر تو را اذیت می‌کند. متاسفم.

۳۸ روز پس از طوفان ماریا در پورتو ریکو  بخش زیادی از هموطنان آمریکایی ما برق ندارند، تو از این ناراحتی که مردم از نمایش من استقبال کرده‌اند. متاسفم!. مردم می‌گویند توییتر حواس تو را از ریاست جمهوری پرت کرده، اما به نظر من توییتر ریاست جمهوری توست. این تنها کاری است که خوب می‌دانی چطور باید انجام دهی.


مستندساز مشهور آمریکایی در ادامه با تمسخر اصطلاحات کلیشه‌ای دونالد ترامپ به کنایه افزود: شواهد بسیاری وجود دارد که به افرادی زیادی پول‌داده شده تا وانمود کنند که نمایش مرا دیده‌اند-تماشگران جعلی! متأسفم!.


وی همچنین با انتشار عکسی از خود همراه با «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ نوشت: در حال حاضر دست‌کم می‌دانم که هواداری در کاخ سفید دارم (از حمایت بی‌نظیرت متشکرم، جرد).

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 136657m0 IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    0 0
    زيبا كلام اونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس