زن و شوهر قاتل

جوانی که در یک جنایت بی‌رحمانه، فروشنده یک دستگاه پراید را به منزل مسکونی پلاک ۴۷ کشانده و او را با همدستی همسرش به قتل رسانده بود، حکم قصاص وی در زندان اجرا شد.

به گزارش مشرق، جوانی که در یک جنایت بی‌رحمانه، فروشنده یک دستگاه پراید را به منزل مسکونی پلاک ۴۷ کشانده و او را با همدستی همسرش به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در زندان مرکزی مشهد با حضور قضات اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب به مجازات رسید و طناب دار او را به آغوش کشید.


شانزدهم آذر سال ۱۳۹۳ زوج جوانی که سوار بر یک دستگاه پراید بودند، در یکی از جاده های فرعی کاشمر مورد ظن ماموران انتظامی قرار گرفتند و راز جنایتی هولناک را فاش کردند.آنان که به دلیل نداشتن مدارک خودرو، به کلانتری هدایت شده بودند، در اعترافاتی هولناک بیان کردند که مالک پرایدی را که سوارش بودند،به منزل مسکونی خودشان واقع در پلاک ۴۷ بولوار طبرسی شمال مشهد کشانده و او را به قتل رسانده اند.


در پی افشای راز این جنایت، بلافاصله تحقیقات قضایی در مشهد توسط قاضی علی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) آغاز شد. وقتی نیروهای امدادی به منزل اعلامی توسط متهمان مراجعه کردند، مشخص شد که منزل مذکور از تاریخ ۹۳.۹.۱۴ تخلیه شده است و تنها یک تخته فرش و یک دستگاه تلویزیون در آن مکان وجود دارد.

جابه جایی چند سرامیک بزرگ در انتهای پذیرایی نشان می داد که متهمان جسد راننده جوان را آن جا دفن کرده اند بنابراین با حفر محل، جسدی نمایان شد و بوی تند مواد شیمیایی فضای اتاق کوچک را پر کرد. سوراخ شدن لباس های مقتول و بخار اسیدی که در فضا منتشر شد، بیانگر آن بود که عاملان جنایت، برای از بین بردن جسد، از اسید استفاده کرده‌اند.

متهم ۲۰ ساله که به همراه همسر ۱۸ ساله‌اش به مشهد منتقل شده بود، به قتل جوان ۳۰ ساله‌ای به نام علی اصغر اعتراف کرد و گفت: به قصد سرقت خودرو، فروشنده پراید را به منزل کشانده و با همدستی همسرش او را به قتل رسانده است.

این متهم در آخرین جلسه محاکمه که بیست و چهارم مهر سال ۱۳۹۴ در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی و به ریاست قاضی مجتبی علیزاده برگزار شد، در دفاع از خود گفت: همه لوازم زندگی ام را فروخته و صرف تامین هزینه های مواد مخدر (شیشه) کرده بودم. دیگر چیزی برای فروش نداشتم تا این که نقشه سرقت یک خودرو را کشیدم. آن شب نقشه ام را برای همسرم توضیح دادم اما وقتی مخالفت کرد با شیلنگ به جان او افتادم تا مرا همراهی کند.روز جمعه بود که به اتفاق همسرم به جمعه بازار خودرو در منطقه قاسم آباد رفتیم. پراید مدل ۹۲ را انتخاب کردم که مالک آن یک جوان حدود ۳۰ ساله بود. به او گفتم برای تنظیم قولنامه به پلاک ۴۷ بیاید و با این بهانه او را به منزل مسکونی ام در طبرسی شمالی کشاندم. وقتی وارد منزل اجاره ای شدیم، احساس کردم که فروشنده به موضوع شک کرده است. به همین دلیل با چاقویی که از قبل آماده کرده بودم، از پشت سر ضرباتی را بر بدنش وارد کردم و دیگر امانش ندادم!


وقتی برگشت، تیغه چاقو را بر نقاط دیگر پیکرش فرود آوردم. همسرم ترسیده بود و جیغ می کشید. به او گفتم اگر فریاد بزنی تو را هم می کشم! در این هنگام پیکر خون آلود جوان ۳۰ ساله را به داخل پذیرایی بردم و پلاستیکی را به سرش کشیدم تا نگاه های ملتمسانه او را نبینم! همسرم در بستن دست و پاهای او و همچنین انتقال جسد به داخل آشپزخانه به من کمک کرد. شیشه ها را با روزنامه پوشاندم تا همسایه ها متوجه نشوند. بعداز آن هم با مبلغ ۵۰ هزار تومانی که در جیب مقتول بود، اسید و بیل و کلنگ خریدم و جسد او را در پذیرایی منزل دفن کردم. مقداری اسید هم روی جسد ریختم تا زودتر از بین برود. سپس با برداشتن مدارک خودرو به سمت کاشمر حرکت کردیم که بین راه توسط ماموران انتظامی دستگیر شدیم.


همسر متهم به قتل نیز در جلسه محاکمه و در دفاع از اتهام معاونت در قتل، مشارکت در سرقت و مخفی کردن جسد، گفت: من نمی دانستم همسرم قصد قتل دارد. من حتی با نقشه زورگیری که شب قبل از حادثه مطرح کرد، مخالف بودم ولی در برابر تهدیدهای او کاری از دستم ساخته نبود و به ناچار با او برای کشتن فروشنده پراید همکاری کردم.

بنابراین گزارش، با پایان یافتن جلسات محاکمه، رای قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی، در این باره صادر شد. بنابر رای صادر شده، جوان ۲۰ ساله که «مهدی. ک» نام داشت به قصاص نفس و همسر او نیز به ۱۲ سال و شش ماه زندان محکوم شد.


با تایید رای صادرشده در شعبه ۲۸ دیوان عالی کشور، پرونده این جنایت به اجرای احکام مشهد رسید و بدین ترتیب، سپیده دم روز گذشته عامل جنایت اسیدی در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت. در محل اجرای حکم که قضات اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب و مسئولان ذی ربط حضور داشتند، جوان مذکور که ۲۳ ساله بود به طناب دار سپرده و این گونه پرونده جنایت در پلاک ۴۷ نیز مختومه شد. شایان ذکر است، همسر متهم در حال گذراندن دوران محکومیت است.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    1 0
    واقعا چه خبره مشهد???? سه چهارم جرموجنایت توی مشهد اتفاق میفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس