موشک/یمن

نیروهای یمنی با یک موشک بالستیک، پادگان متجاوزان سعودی در عمق خاک عربستان را در هم کوبیدند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بیانیه‌ای از شلیک یک موشک بالستیک از نوع قاهر ام 2 به پادگان الجربه در ظهران الجنوب در عسیر عربستان خبر داد.

یگان موشکی ارتش یمن تاکید کرد که این موشک بالستیک که بامداد امروز شلیک شده، دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند روز قبل نیز با یک فروند موشک بالستیک، انبارهای ارتش سعودی در نجران در جنوب غرب عربستان را در هم کوبیدند.

همزمان با این تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی جاده عمومی بخش المَطَمة در استان الجوف را بمباران کردند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در بخش المصّلوب در استان الجوف خبر داد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران منصور هادی در جبل القوز، تپه‌های القرون و الخزان، جبل‌النعمان در استان تعز را هدف حملات خود قرار دادند که در پی این حملات، شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور پیشروی مزدوران منصور هادی به سمت منطقه استراتژیک یام در بخش نِهم صنعا را دفع کردند که در پی این عملیات ده‌ها تن از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات توپخانه‌ای‌ خود به مواضع و مراکز استقرار نظامیان سودانی و مزدوران منصور هادی در شمال منطقه مرزی میدی را بار دیگر از سر گرفتند.

این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، 20 بار دو شهر حرض و میدی در استان حجه را بمباران کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع و استحکامات نظامیان سعودی در پایگاه‌های البحطیط، الغاویه، القرن، الدخان در جیزان را هدف قرار دادند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

نیروهای یمنی همچنین در ماه گذشته میلادی علاوه بر انجام حملات زمینی، حملات موشکی خود به مواضع متجاوزان را نیز تشدید کردند که در پی این حملات، خسارات سنگینی به ائتلاف متجاوز سعودی وارد آمد.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • GB ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    6 0
    درود بر انصارالله یمن مرگ بر آل سعود
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    5 0
    خدا یاور و پشتیبان شما باشد. باشد که ستمدیدگان، بر طاغوت سعود غلبه کنند. این وعده الهی است که وارث زمین باشند.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    1 0
    دمشون گرم آخه یکی نیست به عربستان بگه بدبخت اگه داری مردانه بجنگ نه اینکه از ده تا کشور کمک بگیری و بعدش هم به جای زدن پایگاههای نظامی چرا خونه های مردم بیگناه رو میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس