کد خبر 792366
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
سخنگوی انصارالله یمن

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در واکنش به تداوم حملات علیه کشورش، از تشدید عملیات‌ها در عمق خاک عربستان خبر داد و گفت که پایتخت امارات هدف مستقیم موشک‌های بالستیک ارتش یمن است.

 به گزارش مشرق، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که «ابوظبی» هدف نظامی اصلی و مستقیم موشک‌های یمنی است.

وی در گفت‌وگو با شبکه قطری «الجزیرة»، اظهار داشت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات‌های نظامی خود در مرزهای عربستان را تشدید خواهند کرد.

پایگاه خبری شبکه «المسیرة» با انتشار متن این اظهارات عبدالسلام به نقل از وی نوشت:  در پاسخ به تداوم حملات و تجاوز عربستان سعودی به یمن ما بر شدت عملیات‌های خود در مرزها خواهیم افزود و عمق خاک عربستان را هدف خواهیم گرفت. پایتخت امارات نیز هدف نظامی و مستقیم موشک‌های بالستیک ارتش و کمیته‌های مردمی است.

سخنگوی انصارالله در ادامه بار دیگر از آمادگی این جنبش برای گفت‌وگو سخن گفت و تمامی طرف‌ها در داخل و خارج از یمن را به این امر فراخواند و گفت «اسماعیل ولد الشیخ» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن تاکنون هیچ طرح ابتکاری برای حل و فصل این بحران به تیم مذاکره‌کننده صنعاء ارائه نکرده است.

وی اظهارات اخیر ولی‌عهد عربستان درباره یمن را یک رسوایی برای سازمان ملل دانست و از نقش منافقانه و دوگانه این سازمان علیه یمن انتقاد کرد و در صفحه فیسبوکش نوشت: اظهارات بن‌سلمان نشان داد که فرستاده سازمان ملل به یمن، کارمند رژیم سعودی است و هیچ کاری جز تحریف حقایق و طرح طرح‌های ابتکاری غیرواقعی نمی‌کند.

محمد بن سلمان ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان سعودی که از او به نام صحنه‌گردان اصلی سیاست عربستان یاد می‌شود، پنجشنبه پیش اعلام کرده بود: «جنگ عربستان علیه یمن ادامه می‌یابد تا «حوثی‌ها» حزب‌الله دیگری در مرز ما نشوند».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • افشین محمدی ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    7 0
    واقعا چرا اینقدر میترسید .یک موشک به ریاض و یکی هم به دوبی بزنید جنگ تموم میشه .نترسید امیدتون به خدا باشه.و بعدش به امام زمان .چقدر باید کشته بدین .نترسید .یا علی مدد
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    2 0
    یمن راخدادوست دارد همانطورکه پیامبرش دوست داشت
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    انصارالله پیروز است. عربستان تکفیری بداند انصار الله چنان صاعقه ای بر گردنشان وارد کند تا بفهمند که تجاوز به یمن چه مفهومی دارد. پیروزی نزدیک است. پایتخت امارات متحده فساد بمباران شود.
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    0 0
    تکفیریهای سعودی وامارات را موشک باران کنید خودشانتسلیم مشوند
  • حسین IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    1 0
    امارات را چندتا موشک بزنید جنگ سریع نتیجه میده
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    0 0
    ای امیدآنکه آزاد ورهاباشی یمن آخرالزمانی شادی بخش دل دنیاباشی یمن آخرالزمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس