کد خبر 792282
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
ربیع خواه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سبک فوتبال بازی کردن من ساده است و کار اضافه در زمین انجام نداده و کاری را انجام می‌دهم که مربی از من می‌خواهد.

به گزارش مشرق، محسن ربیع‌خواه در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس بعد از دربی 86 و همچنین انتقادهایی که اخیرا از او در فضای مجازی و حتی تلویزیونی صورت گرفته،‌صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم.

دربی 85 با برد پرسپولیس به پایان رسید. شرایط تیم پرسپولیس بعد از این برد چگونه است؟‌

خدا را شکر که خوب بازی کردیم و بردیم. ما یکی از بهترین بازی‌هایمان را به نمایش گذاشتیم و با همه وجود تلاش کردیم تا 3 امتیاز را بگیریم. از طرفی زود هم به گل رسیدیم و حدود 70 دقیقه از این گل محافظت کردیم. این برد چیزی به جز تلاش تیمی نبود و خوشحالم که دل هواداران شاد شد. البته استقلال هم تیم خوب و پرمهره‌ای است که فعلا شرایط خوبی ندارد و در جدول جایگاهش خوب نیست اما مطمئن هستم که آنها در ادامه راه هوادارانشان را خوشحال خواهند کرد. 

در این یکی دو روز اختصاصی تمرین کردی. آیا به بازی به سایپا می‌رسی؟

درد کوچکی در کشاله رانم دارم و حدود 60 دقیقه با درد مقابل استقلال بازی کردم و بعد از این بازی پزشکان برنامه‌هایی برای آماده‌سازی‌ام در نظر گرفتند. از طرفی چون در دو روز اول تمرینات حالت ریکاوری و سبک داشت برانکو گفت که من و کمال کامیابی‌نیا روی آسیب‌دیدگی‌مان کار کنیم تا به بازی با سایپا برسیم و ان شالله مشکلی برای این مسئله وجود نخواهد داشت.

این روزها انتقادهای زیادی نسبت به بازی تو می‌شود و خیلی‌ها می‌گویند تو سوگلی برانکو هستی. خودت این موضوع را قبول داری؟

ببینید هر بازیکنی منتقدان خاص خودش را دارد. نمی‌خواهم مقایسه کنم اما رونالدو و مسی هم منتقد دارند و بازیکنی بدون منتقد در دنیا وجود ندارد. نمی‌دانم چه شرایطی پیش آمده که یکسری این همه انتقاد می‌کنند. مطمئنا اگر انتقادها به جا و درست باشد به دیده منت آن را می‌پذیرم و تلاش می‌کنم تا نقطه ضعفم برطرف شود اما به انتقادهای بی‌جا اهمیتی نمی‌دهم. هواداران پرسپولیس محبت خود را به من ثابت کردند و همیشه پشتیبان من بودند. من کمال تشکر را از آنها دارم و از آنها می‌خواهم گول یکسری که مغرضانه حرف می‌زنند را نخورند. 

فکر می‌کنی چه مسائلی پشت پرده وجود دارد که این همه انتقاد از تو و نحوه بازی‌ات صورت می‌گیرد؟

نمی‌دانم پشت پرده چیست و علاقه‌ای هم ندارم بدانم. من در تمرینات به بهترین شکل تمرین می‌کنم تا مربی از من راضی باشد. در زمین هم همان کاری را می‌کنم که مربی از من می‌خواهد. من بلد نیستم کار اضافه در زمین انجام دهم و سبک من اینطور است. گناه من چیست؟ من ساده فوتبال بازی می‌کنم و چیزی که مربی می‌خواهد را انجام می‌دهم. دنبال این هم نیستم که خودم را با حرکات اضافه و خارق‌العاده نشان دهم و هر کاری انجام می‌دهم برای موفقیت پرسپولیس است.

البته عادل فردوسی‌پور در گزارش دربی 85 هم انتقادهای زیادی علیه تو مطرح کرده بود.

بعد از بازی شنیدم گزارشگر بازی چه صحبت‌هایی انجام داده اما من فقط یک حرف می‌زنم و آن اینکه نه تنها برانکو بلکه هر مربی دیگری زمانی که بازیکنی خوب نباشد و تفکرات او را در زمین انجام ندهد او را در زمین نمی‌گذارد. مربی بازیکنی می‌خواهد که تفکراتش را در زمین پیاده کند. من هم از این موضوع مستثنی نیستم. همیشه سعی کردم هر چه برانکو می‌خواهد در زمین انجام دهم و در این بین هر کسی نظری دارد برای خودش است. اما این اصلا خوب نیست که در یک تریبون عمومی صحبت‌هایی انجام شود تا نظر مردم عوض شود و به نظرم این مسائل جالب نیست. مردم ما عاقل هستند و بهترین قاضی خود مردمند. من خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم و علاقه‌ای ندارم در این باره حرف بزنم چرا که نمی‌خواهم با این حرف‌ها وارد حاشیه شوم. 

عده‌ای از موافقانت هم معتقدند که اگر از نظر ظاهری طور دیگری بودی این همه انتقاد به تو نمی‌شد!

مگر فوتبال بازی کردن به رنگ چشم و رنگ مو است؟ عملکرد یک فوتبالیست، فوتبال بازی کردنش است نه رنگ کردن مو و کارهای دیگر. شما به عنوان یک فوتبالیست باید برای تیم‌تان مؤثر باشید. اگر به رنگ مو و رنگ چشم بود که بازیگران هالیوودی مثل براد پیت، تام کروز و ... بهترین فوتبالیست‌های دنیا بودند.

روز سه‌شنبه باید به مصاف سایپا بروید. این بازی را چطور می‌بینی؟

سایپا همیشه تیم خوب و باشخصیتی است که قدرتش را جلوی استقلال و پرسپولیس به خوبی نشان داده است. آنها با علی دایی که سرمربی خوب و با دانشی است، قوی‌تر هم هستند و تا اینجا هم نتایج خوبی گرفتند. به نظر من تیم سایپای امسال یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر این باشگاه است و مقابل ما با همه قوا به زمین می‌آید. از طرفی ما هم برای اینکه بتوانیم راه‌مان را ادامه دهیم نیاز مبرمی به این 3 امتیاز داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایوب IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    9 2
    به نظرمن ربع خاه بازی کن خوبیست واینده درخشانی داردبه حرفهای عادل هم نبایدزیادگوش دادانشاالاکه موفق باشی
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    12 1
    فرودسی پور روی بازیکنان پرسپولیس بیش از حد زوم میکنه پیام صادقیان رو همین فردوسی پور با زوم کردن روش نابود کرد و باعث شد شش ماه محروم بشه روحیه طارمی رو هم خراب کرد مدتها به خاطر این بیش از حد زوم کردن روش
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    5 1
    من از این فردوسی پور خیلی بدم میاد . وقتی بازی رو گزارش میکنه میشه عمق نفرت از پرسپولیس رو توی حرفاش شنید. کسی هم نیست به این بابا بگه بیطرف باش توی گزارشگری.
  • مهدی RO ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 3
    ممنون میشم نظر هوادارای متعصب پرسپولیسم بچاپی اقای ربیع خواه در حد پرسپولیس نیستی برادر مردم چشم دارن بازی رو میبینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس