کد خبر 791952
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
حامی مالی سرخابی ها

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ از اعلام میزان بدهی استقلال و پرسپولیس و الزام آنها به تسویه حساب تا روز دوشنبه گلایه کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درباره صحبتهای سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر بدهی ۸ میلیاردی استقلال و پرسپولیس و الزام آنها به تسویه حساب تا روز دوشنبه، گفت: مبلغ بدهی نباید اعلام می شد. این موضوع برای فردی که مبلغ را اعلام می کند، مسئولیت و تعهد ایجاد می کند. شاید یک پرونده دیگر امروز به این باشگاه ها بیاید و یا شاید یک پرونده در حال رسیدگی باشد.

وی تاکید کرد: این اعداد و رقم ها باید از سوی باشگاه ها اعلام شود نه مسئولان سازمان لیگ. نباید از طرف ما مبلغی تعیین یا اعلام شود.

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در ادامه درباره صحبتهای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه خیلی امیدوار نیست استقلال به لیگ قهرمانان آسیا برسد؛ تصریح کرد: من در جریان این صحبتها نیستم. آقای تاج اطلاعات کاملی دارند ولی ممکن است گاهی اوقات اشتباهات اسمی در جریان صحبتها پیش بیاید.

مهدی خاطرنشان کرد: در هر صورت باشگاه های ما تا پایان وقت اداری (زمان به وقت مالزی محل کنفدراسیون فوتبال آسیا) فرصت دارند مدارک و مستنداتشان را ارائه بدهند.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت باشگاه نفت در شرایطی که هنوز موضوع مالکیت آن حل نشده است چه می شود؟ گفت: باشگاه نفت نیاز دارد که مدارک بیشتری را در سیستم بارگذاری کند. بخش مستندات سایر باشگاه ها تقریبا کامل است ولی باشگاه نفت علاوه بر بحث بدهی، باید در بحث مالکیت، آکادمی و سایر موارد هم مدارکش را ارائه بدهد. آنها گفته اند که مدارکشان آماده است و ما هم امیدواریم امروز این مدارک بارگذاری شود.

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ افزود: امیدواریم باشگاه های ما به ثبات خوبی برسند. همین باشگاه نفت در سالهای گذشته از جمله باشگاه هایی بود که ما در کارگاه های خودمان به خاطر نظم و انضباط، آنرا مثال می زدیم. الان نوسان مدیریتی آفت باشگاه های ما شده است.

مهدی همچنین  تاکید کرد: با شرایطی که باشگاه های ما دارند، باید واقعا از مدیران عامل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی قدردانی شود. آنها حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی ها، هزینه کرده اند؛ آنهم در شرایطی که این باشگاه ها از حق پخش محرومند. این مدیران گناهی نکرده اند و وارث بدهی های قبلی هستند که حالا باید آنها را پرداخت کنند. امیدواریم سازمانهای بالادستی این باشگاه ها در دو روز باقیمانده همکاری لازم را داشته باشند تا از این حلقه بسته، نجات پیدا کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس