کد خبر 791916
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
اتش سوزی پالایشگاه

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی علت وقوع آتش‌سوزی پتروشیمی شهید تندگویان با حضور مسئولان این پتروشیمی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش مشرق، اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آتش‌سوزی روز گذشته (جمعه 5 آبان) مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان تهران، اظهار داشت: براساس اخبار موجود مهندسان و کارکنان این پتروشیمی در حال تعمیرات و تعویض قطعات بودند که به دلیل نشتی گاز و وجود مواد اشتعال‌زا این آتش‌سوزی رخ داده است.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی چندانی نداشته، افزود: اما متاسفانه در این حادثه آتش‌سوزی 6 نفر کشته و 2 نفر مجروح شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه قرار است روز دوشنبه (8 آبان) مسئولان پتروشیمی شهید تندگویان برای ارائه توضیحات درباره علت حادثه در کمیسیون حضور پیدا کنند، اظهار داشت: مسئولان این پتروشیمی گزارشی را درباره چرایی و عمق حادثه به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهند.

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس گفت: قرار است کارگروهی نیز از سوی کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی ابعاد گوناگون حادثه از این پتروشیمی بازدید کنند.

قره‌خانی با اشاره به بازدید میدانی اعضای کمیسیون متبوعش از این پتروشیمی، گفت: در این بازدید قرار است اعضای کمیسیون بررسی کنند که این حادثه به دلیل سهل‌انگاری و خطای انسانی، عدم به کارگیری سیستم‌های استاندارد اطفاء حریق و یا ضعف در آموزش به کارکنان و...  به وقوع پیوسته یا خیر؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    مملکت رو ببین - هیچ کسی سر جای خودش نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس