کد خبر 791826
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
مرگ بیش از ۲۳۰ غیرنظامی عراقی بر اثر حملۀ ائتلاف آمریکا در موصل

در حالیکه ارتش سوریه تحرکات خود را به سوی شهر البوکمال در دیرالزور آغاز کرده است، ائتلاف آمریکایی هم اعلام کرد هدف بعدی عملیات این ائتلاف حمله به البوکمال خواهد بود.

 به گزارش مشرق به نقل از «اسپوتنیک»، ائتلاف آمریکایی ضد داعش اعلام کرد که عملیات بعدی این ائتلاف برای مقابله با داعش حمله به شهر البوکمال در دیرالزور خواهد بود.

«رایان دلون» سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش اعلام کرد که بر اساس بسیاری از اطلاعات اغلب سرکرده های داعش در این شهر حضور دارند. وی تأکید کرده که ائتلاف آمریکایی ضد داعش می خواهد اقدامات و موفقیت های نیروهای دموکراتیک سوری را تثبیت کند.

بر اساس این خبر دلون به اسپوتنیک گفته که باید باقی مناطق تحت اشغال تروریست های داعش پاکسازی شود و پس از آن عملیات برای حمله به شهر البوکمال که اغلب سرکرده های داعش در آن حضور دارند تدارک دیده خواهد شد.

در حالی که ارتش سوریه بعد از ورود موفقیت آمیز به استان دیرالزور تحرکات خود را در چند روز گذشته به سوی شهر البوکمال آغاز کرده است، برخی گزارش ها حاکی است که تروریست های داعش از برخی از مناطق شهر دیرالزور به سود نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به «قسد» عقب نشینی کرده و این نیروها توانسته اند میدان نفتی «التنک» در حومه شرقی دیرالزور را به تصرف خود در آورند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    ارتش سوریه چندین ماه است در خطوط ترسیمی روسهای خاین دارد حرکت می کند و اصلا به بخش شرقی فرات وارد نشده پس این اخبار از اساس غلط می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس