اکران سینماها

آثار اجتماعی در هفته گذشته از فیلم‌های طنز پیشی گرفت و «قهرمانان کوچک» در میان آثار کودک و نوجوان نظر خانواده‌ها را به خود جلب کرد.

به گزارش مشرق،  هفته گذشته فروش فیلم ها به نسبت هفته گذشته توفیق چندانی نداشت و با برگزاری دربی 85 سینماها رونق چندانی در آخرین روز هفته تجربه نکرد به جزء فیلم «خفگی» که باحضور نوید محمدزاده توانست در برخی از سینماها از جمله بهمن و آزادی موفق عمل کند. 

مهدی صباغ زاده مدیرعامل دفتر پخش نیمروز فیلم درباره فروش فیلم «ایتالیا ایتالیا» گفت: مجموع فروش فیلم در تهران و شهرستان به رقم 1 میلیارد و 100 میلیون تومان رسید. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش «قهرمانان کوچک» توضیح داد: فیلم مورد اقبال خانواده ها قرار گرفته و همین امر موجب شده تا فروش قابل توجهی نسبت به آثار کودک و نوجوان دیگر داشته باشد. این فیلم تاکنون 1 میلیارد و 100 میلیون تومان فروش ظرف 23 روز نمایش کسب کرده است . هم اینک در تهران 20 سالن سینما و شهرستان 55 سالن سینما در اختیار دارد. 

علی سرتیپی مدیر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های دفتر گفت: پنج شنبه به دلیل برگزاری بازی دربی اقبال چندانی نسبت به سینما صورت نگرفت اما امیدواریم جمعه خوبی برای سینمای ایران در آبان ماه داشته باشیم. فیلم «زرد» به فروش 3 میلیارد و 510 میلیون تومان رسیدو «مالاریا» به فروش 275 میلیون تومان دست یافت. 

سعیدخانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «شنل» گفت: فیلم هم اینک 9 روز از نمایشش می گذارد اما از روز چهارشنبه توانستیم تبلیغات شهری برای فیلم بگیریم که همین امر موجب شد با افزایش فروش دو برابری نسبت به هفته اول اکران روبرو شویم . هم اینک فیلم 80 میلیون تومان در گیشه کسب کرده است. 

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «خانه دختر» به فروش 1 میلیارد و 504 میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 79 میلیون و در شهرستان به رقم 425 میلیون تومان دست یافت. 

وی ادامه داد: فروش فیلم «ملی وراه های نرفته اش» به رقم 1 میلیارد و 593 میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 173 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 420 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «نگار» در تهران به فروش 1 میلیارد و 659 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 980 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ 2  میلیاردو 637 میلیون تومان رسید.

منوچهر زبردست مدیر دفترپخش سبحان گستر درباره فروش فیلم «خفه‌گی» گفت:  فروش شب گذشته فیلم با توجه به برگزاری شهرآورد در تهران 165میلیون تومان و در شهرستان 75میلیون تومان بود. در کل فروش فیلم ظرف 9 روز 1میلیارد و 405 میلیون تومان رسید. 

بنابراین گزارش ،براساس سیستم مکانیزه فیلم «رقص پا» به فروش 1 میلیون و 490 هزار تومان، «آزاد به قید شرط» به فروش 56 میلیون و 238 هزار تومان و «حقه باز دم دراز» به فروش 132 میلیون و 964 هزار تومان دست یافت. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس