کد خبر 790682
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
ایمن آبادی

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو به صورت ویژه درباره دوتابعیتی بودن خود توضیح داد که نامه نوشته و رسما اعلام کرده است که وابستگی و دلبستگی به ایران دارد.

به گزارش مشرق، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌ابادی نماینده مردم رشت و عضو فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز صبح فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه امروز (چهارشنبه) فراکسیون با حضور آقایان منصور غلامی و رضا اردکانیان دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلسه خوبی برگزار شد،‌ افزود: دفاعیات هر دو وزیر پیشنهادی شنیده شد هر توانستند از مواضع خود به خوبی دفاع کنند و همچنین به سوالات اعضا پاسخ دادند.

عضو فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه اعضا تا یکشنبه فرصت خواستند تا توضیحات و برنامه‌های پیشنهادی را بررسی کنند، عنوان کرد: ما یکشنبه صبح در بین خودمان رای‌گیری مخصوصی انجام می‌دهیم و نظر نهایی خود را قبل از سخنان رئیس جمهور و یا معاون اول وی در صحن علنی اعلام خواهیم گرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه در حال بررسی دفاعیات دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو هستیم، گفت که در نشست امروز فراکسیون  13 سوال اساسی از آقای اردکانیان مطرح شد  و همچنین اعضا سوالات و ابهامات خود از آقای غلامی عنوان کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو به صورت ویژه درباره دوتابعیتی بودن خود توضیح داد که نامه نوشته و رسما اعلام کرده است که وابستگی و دلبستگی به ایران دارد و علی رغم اینکه در سازمان ملل از جایگاه خوبی قرار برخوردار بود اما به خاطر کشورش آنجا را رها کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    0 0
    بازهم جاسوس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس