کد خبر 790653
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
پرچم داعش

گروه تروریستی داعش بار دیگر تهدید کرد که مراسم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مورد حمله تروریستی خود قرار می دهد.

 به گزارش مشرق به نقل از دیلی صباح، گروه تروریستی داعش بار دیگر روسیه را تهدید کرد که در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در این کشور، دست به حمله تروریستی خواهد زد.

گروه تروریستی داعش یکبار پیش از این و از طریق رسانه وابسته به خود از حمله تروریستی به جام جهانی ۲۰۱۸ خبر داد، اما این بار با توسل به یکی از چهره های سرشناس ورزشی- لیونل مسی فوتبالیست مشهور- از تهدیدات خود سخن گفت.

گروه تروریستی داعش با انتشار تصویری از این ستاره بارسلونا ملبس به لباس زندانیان و در پشت میله های زندان در حالیکه از چشم چپ وی خون جاری است، تهدید کرد که در جریان برگزاری مسابقات آینده در روسیه، دست به حمله تروریستی خواهد زد.

گفتنی است که روسیه در دفاع از دولت بشار اسد و بازپس گیری بخش اعظمی از متصرفات داعش در سوریه، حمایت نظامی قابل توجهی ارائه کرد.

در پوستر منتشره از سوی داعش، این گروه تروریستی تشکیلات خود را «یک دولت» می نامد و به رغم تحمل شکست سنگین ظرف روزهای گذشته، خود را تاحدودی شکست ناپذیر می داند.

در شعاری که بر روی این پوستر درج شده، آمده است: «شما با دولتی (!) در حال جنگ هستید که در قاموس آن واژه شکست وجود ندارد».

این نخستین باری نیست که تروریستهای داعش تهدید حمله به جام جهانی را مطرح می کنند. پیش از این نیز داعش پوستری را با عنوان «به روسیه می آئیم» منتشر کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    1 0
    بیچاره مسی
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    2 0
    مسی دوستت داریم.
  • ناصر IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    0 0
    داعش چند وقت دیگه به تاریخ میپونده. بعدش ما میمونیم و کردها
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    0 0
    برای جام ملتهای اروپا 2016 هم کلی تهدید کرده بودن ولی هیچ غلطی نتونستن بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس