کد خبر 789334
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
مینو رایولا

مدیر برنامه‌های ستاره سوئدی شیاطین سرخ می‌گوید زلاتان ۵ یا ۶ سال دیگر می‌تواند بازی کند.

به گزارش مشرق، مینو رایولا که تابستان گذشته به انتقال زلاتان ابراهیموویچ به منچستریونایتد رنگ واقعیت بخشید و نقش پررنگی در پیوستن ایبرا به شیاطین سرخ داشت، در گفت‌وگو با روزنامه «اکسپرسن» سوئد در پاسخ به این پرسش که «آیا این حقیقت دارد که دانشمندان می‌خواهند روی زانوی فوق‌العاده زلاتان تحقیق کنند؟»، گفت: بله، آنها می‌خواهند در مورد زانوی ابراهیموویچ تحقیق کنند.

دکتر فِردی فو هم گفته که تا کنون چنین زانوی قوی و فوق‌العاده‌ای، آن هم پس از چنین دوران حرفه‌ای طولانی‌ای که زلاتان داشته‌، ندیده است. تصور کنید که چقدر به زانوی او ضربه هم خورده است. پرفسور فِردی فو ورزشکارانی از سرتاسر جهان را درمان می‌کند و با تیم فوتبال آمریکا هم همکاری دارد. او می‌گوید در طول این 40 سال هرگز چنین چیزی ندیده‌ام. این بهترین زانویی است که او تا کنون دیده است.  

زلاتان تابستان گذشته با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر به سرخپوشان شهر منچستر ملحق شد، اما مصدومیت او از ناحیه زانو در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته لیگ اروپا سبب شد تا منچستریونایتد ایبرا را بازیکن آزاد اعلام کند.

در ادامه نظر سران باشگاه با توجه به سرعت روند ریکاوری ابراهیموویچ تغییر کرد و در نهایت هم قرارداد وی را برای یک سال دیگر تمدید کردند، هرچند دستمزد وی از  300 هزار پوند در هفته به 125 هزار پوند در هفته کاهش پیدا کرد. ایبر فصل گذشته 28 گل در رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به ثمر رساند.

مدیر برنامه‌های مهاجم 36 ساله شیاطین سرخ معتقد است زلاتان با بازنشستگی فاصله دارد. او در این رابطه گفت: من فکر می‌کنم خدا، ابراهیموویچ را برای من فرستاده است. زلاتان در درون هنوز چیزهای زیادی دارد. من فکر می‌کنم او حداقل 5 یا 6 سال دیگر بتواند بازی کند.

اجازه نخواهم داد ایبرا بازنشسته شود و او حالا باید برای من کار کند، همان‌طور که من سال‌ها برای او کار کرده‌ام. حالا اوضاع تغییر کرده است،.بچه‌های من بزرگ شده‌اند و نیاز به پول دارم. ما با هم توافق کرده‌ایم که ابراهمیوویچ 5 سال تنها برای من کار کند، بنابراین جای‌مان حالا عوض شده و من حقوق می‌گیرم و زلاتان کمیسیون!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی سرخپوشان منچستر اخیراً در اظهار نظری نوید بازگشت زود هنگام مهاجم سوئدی‌اش به مستطیل سبز را داد و گفت: زلاتان همیشه در تمرینات با قدرت حاضر می‌شود. قرار نیست او به زودی بازی کند اما یک حس شخصی به من می‌گوید قبل از پایان سال 2017 به میادین برمی‌گردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس