کد خبر 787970
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
دارابی

معاون استان‌های صداوسیما گفت: معاونت امور استانها با مدیریت سیمای استانها و مشارکت و اجرای ٣٣ مرکز صداوسیما ١٣٠٠٠ دقیقه معادل ٢٤٠٠ ساعت راش و فیلم اصلی در قالب دو مستند ٧٥ دقیقه ای تولید شده است.

به گزارش مشرق، علی دارابی معاون سازمان صدا و سیما در اینستاگرام خود نوشته است:

امروز دوشنبه ٢٤ مهرماه ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ١٥ همراه با جمعی از مدیران و کارشناسان به تماشا و بازبینی دومستند بلند درباره راهپیمایی بزرگ اربعین نشستم.

«غریبانه» کار مصطفی رزاق کریمی دانش آموخته معماری از اتریش و مستندساز نامی کشور و «پرچم‌های برافراشته» به کارگردانی بیات ترک و تهیه کنندگی احسان رجبی مستدساز و عکاس مشهور جنگ و دفاع و مقاومت. کاری نو و بی بدیل در سینما و تلویزیون کشور.

برای نخستین بار معاونت امور استانها با مدیریت سیمای استانها و مشارکت و اجرای ٣٣ مرکز صداوسیما ١٣٠٠٠ دقیقه معادل ٢٤٠٠ ساعت راش و فیلم اصلی در قالب دو مستند ٧٥ دقیقه ای در مدت یک سال تولید شده است و به لطف امام حسین (ع) در آستانه اربعین رونمایی و از شبکه های داخلی و خارجی صداوسیما و سایر شبکه های کشورهای اسلامی پخش خواهد شد. توضیحات بیشتر را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

تصاویر من را با رزاق کریمی و احسان رجبی می بینید. احسان گفت: با هرکس عکس انداخته شهید شده و چه فرجام شایسته ای است اگر نصیب من شود. اللهم ارزقناه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس