کد خبر 786869
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
بنزما

رئیس تیم کریم بنزما از این مهاجم فرانسوی به خاطر پیشنهاد خوبی که در پایان فصل گذشته به این باشگاه ارائه کرد به صورت رسمی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون به صورت علنی از کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید به دلیل توصیه‌اش به او برای خرید ماریانو دیاس از رئال مادرید قدردانی کرد.

ماریانو، یکی از بازیکنان آکادمی باشگاه رئال مادرید بود که در حضور ستارگان پرتعداد این تیم فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌های به دست نمی‌آورد. با این حال هم‌تیمی فرانسوی او کریم بنزما که از استعداد و توانایی‌های ماریانوی 24 ساله مطلع بود، تابستان امسال به مسئولان تیم سابقش پیشنهاد کرد که برای جذب او دست به کار شوند و به این ترتیب این بازیکن اسپانیایی به عنوان بازیکن قرضی راهی لیون  شد و در این نخستین فصل حضورش در فرانسه استثنایی ظاهر شده است.

اولا به همین دلیل از بنزما به صورت ویژه قدردانی کرده است . او گفت: ماریانو فوق‌العاده است و او نشان داده که چه استعدادهایی دارد. قدرت بدنی بالا، تعهد و اشتیاق رسیدن به اوج و ... او توانایی بازی در فضاهای بسته را هم دارد و به همین دلیل می‌خواهم از کریم بنزما به خاطر اینکه خرید او را به ما توصیه کرد، قدردانی کنم.

ماریانو از زمان انجام اولین بازی‌اش برای لیون در لوشامپیونه تا کنون 7 گل در 9 بازی به  ثمر رسانده است، یعنی به طور میانگین یک گل به ازای هر 93.57 دقیقه بازی. او در پیروزی این هفته لیون برابر موناکو نیز نقشی کلیدی داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس