کد خبر 786489
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
حامد لک

مدیر برنامه‌های حامد لک اعلام کرد شماره تلفن این بازیکن پخش شده و از طرف طرفداران استقلال به وی فحاشی می‌شود.

به گزارش مشرق، تماشاگران استقلال بازهم با حامد لک دروازه بان ملی پوش فولادخوزستان دچار تنش شدند و یکی از عوامل تساوی در مقابل  فولاد را وقت کشی دروازه بان فولاد می دانند.

مدیربرنامه های حامد لک ضمن انتقاد از رفتار هواداران استقلال گفت: آنهایی که به حامد لک جمعه در استادیوم آزادی فحاشی کردند به خودشان توهین کردند نه به دروازه‌بان فولاد!

وی افزود: متاسفانه تماشاگران استقلال این عمل را تا به امروز هم ادامه داده اند و  شماره همراه لک را پخش کرده اند و بیش از هزار پیام ناسزا برای او فرستاده اند. بازی داور دارد و آقای زرگر هم در مسابقه  یک کارت زرد  به گلر فولاد نشان داد اما  قرار نیست چون استقلال نیاز به برد دارد و لک می خواهد از منافع تیمش دفاع کند تماشاگر استقلال چنین رفتار زشتی از خودش نشان دهد و این رفتار را  از استادیوم تا به امروز روی پیام های شخصی  و صفحات مجازی این بازیکن  ادامه دهد. 

مدیربرنامه‌های دروزاه‌بان فولاد تاکید کرد: با این حال لک با این همه رفتار زشت که استقلالی ها انجام دادند و هنوز هم ادامه می دهند که حتی به تلفن شخصی او هم کشیده شده است تمایلی به محرومیتی برای استقلال ندارد و اعتقاد دارد فوتبال با تماشاگر زیباست و در این زمینه گلایه‌ای نکرده است که در مصاحبه آخر بازی هم روی این موضوع تاکید کرد اما امیدواریم این فرهنگ غلط در فوتبال ایران باب نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس