کد خبر 786264
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
پنتاگون

نماینده مردم سیرجان در مجلس معتقد است با جنایاتی که آمریکا در جای جای دنیا صورت می‌دهد برکسی پوشیده نیست که عامل بی‌ثبات ساز منطقه و بین‌الملل آمریکا است.

به گزارش مشرق، شهباز حسن پور بیگلری با اشاره به ادعاهای ترامپ در خصوص دست داشتن سپاه پاسداران در عملیات های تروریستی گفت: همانطور که امام(ره) معتقد بودند اگر سپاه نبود کشور نبود و مردم نیز خود را مدیون حضور مقتدرانه سپاه می دانند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: آن روز که صدام به ایران حمله کرد اگر سپاه نبود و قدرتمندانه ایستادگی نمی کرد امروز با مشکلات عدیده ای روبرو می شدیم.

وی افزود: امروز هم سپاه با از خود گذشتگی در برابر داعش ایستاد و آنها را در عراق نابود کرد که البته در سوریه نیز در آستانه نابودی قرار داده است لذا آمریکا از عدم نتیجه گرفتن داعش به خاطر اقدامات ایثارگرانه سپاه عصبانی است.

حسن پور بیگلری ادامه داد: آمریکا در دنیا مرتکب جنایاتی شده که نظیر نداشته و در به جان هم انداختن کشورها همتایی ندارد از این رو این آمریکا و پنتاگون است که عامل بی ثبات ساز منطقه و عرصه بین الملل است و باعث بروز جنگ ها و کشتار افراد بیگناه در جای جای دنیا می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ترامپ در سخنرانی خود مدعی حمایت مالی تروریست ها ازسوی سپاه پاسداران شد در حالی که بر هیچ کس پوشیده نیست که تروریست ها از سوی آمریکایی ها حمایت مالی می شوند اما آنها نابخردانه این اتهام را به ایران و سپاه کشورمان می زنند./

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس