کد خبر 786054
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
زیدان

سرمربی رئال مادرید نخستین گل ستاره پرتغالی تیمش را در این فصل لالیگا مهم دانست.

به گزارش مشرق، رئال مادرید شنبه در هفته هشتم لالیگا دو بر یک ختافه را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به اندازه لازم حریف را تحت فشار قرار دادیم. فرصت های کافی برای گلزنی داشتیم و این اتفاق رخ داد. سپس در دقیقه 15 کمی به خودمان استراحت دادیم و تغییراتی را ایجاد کردیم. ایسکو پاس گل دوم را داد. دیدار مهمی بود اما بازی کامل و عالی را به نمایش نگذاشتیم. در دقایق نحست نیمه دوم تحت فشار قرار گرفتیم اما حضور ایسکو شرایطمان را بهتر کرد.

سرمربی رئال درباره وضعیت سرخیو راموس اظهار کرد: او امروز صبح حالش بهم خورد اما تب نداشت. راموس اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد.

کریستیانو رونالدو توانست پس از هفت هفته برای تیمش در لالیگا گلرنی کند (او چهار بازی را به خاطر محرومیت از دست داده بود). زیدان در این باره گفت: نخستین گلش اهمیت زیادی دارد. پس از بازی باید شرایط او را بسنجیم. با این حال به خاطر اتفاق امشب خوشحالم. همچنین به خاطر گلزنی کریم بنزما. از داشتن مارسلو و تئو فرناندس نیز خشنودم. امیدوارم همه خیلی زود به شرایط خوب خود بازگردند.

سرمربی فرانسوی در مورد اشرف حکیمی گفت: او توانایی های زیادی در کارهای تهاجمی دارد. از لحاظ جسمانی نیز قدرتمند است و در دفاع و حمله شرکت می کند. اشرف بازیکن توانمندی است.

زیدان صدمین بازی‌اش را به عنوان سرمربی رئال مادرید تجربه کرد. او در این رابطه اظهار کرد: چیزی عوض نشده است. من همیشه به یک شکل هستم. بدون شک پیروزی بهترین اتفاق در صدمین بازی بود. خاطره خوبی خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس