سید فرید موسوی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پروپاگاندای رسانه ای آمریکایی ها در خصوص برجام راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش مشرق، سیدفرید موسوی در خصوص اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: لفاظی های ترامپ، چیز جدیدی نداشت و احساس می شود که دولت آمریکا بیشتر در پی ایجاد پروپاگاندای رسانه ای در فضای رسانه ای بین الملل برای پیشبرد پروژه ایران هراسی بود که همچون گذشته شکست خورده و بیشتر حسب موضع گیریهای بین المللی، موجب انزوای خود امریکا شده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروپاگاندای رسانه ای آمریکایی ها در خصوص برجام راه به جایی نخواهد برد، ادامه داد:خوشبختانه مردم و دولت ایران به توطئه های آمریکایی ها آگاه هستند و بار دیگر مردم ایران نشان دادند در مقابل دشمنان متحد و یکپارچه هستند.

موسوی افزود:اظهارات آمریکایی ها خللی در اراده مردم ایران ایجاد نمی کند و بارها امریکایی ها این موضوع را تجربه کرده و متاسفانه درس نمی گیرند.

وی ادامه داد:اظهارات بدون سند و غیرمنطقی رئیس جمهور آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران باعث شد کشورهای اروپایی موضع گیری های علیه ترامپ داشته باشند و باطن و قدرت پوشالی امریکا امروز برای متحدانش نیز روشن شده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:مردم با اتحاد و همدلی راه توسعه کشور را ادامه خواهند داد و در این راستا باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود./

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس