مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیمی که طرفدار استقلال توقع دارد در میدان ببیند این تیمی نبود که مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت.

سرویس ورزش مشرق – مصاف سرد و کسل کننده استقلال مقابل فولاد خوزستان نه تنها بار فنی چندانی نداشت بلکه فاقد هر گونه هیجان و حداقل اتفاقات فوتبالی در طول 90 دقیقه بود.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با مشرق، درباره اولین بازی تیم استقلال به سرمربیگری وینفرد شفر صحبت کرد.

متن صحبتهای او در ادامه می آید:

*این بازی طبیعی بود

متأسفانه شاهد بازی خوبی از سوی هیچ یک از دو تیم نبودیم. گرچه با وجود یک هفته ای که از حضور شفر در استقلال می گذشت بیش از این هم نمی شد از این سرمربی توقع داشت. باید به او زمان بدهیم.

*این همان استقلال منصوریان بود

ما در سیستم کاری تیم استقلال تغییرات چندانی ندیدیم و تقریبا با همان سبکی بازی می کرد که تیم منصوریان هم با همان روش در میدان حضور می یافت.

*تیم شفر فقط یک حُسن داشت

آنچه در تیم شفر می شد به عنوان حسن از آن یاد کرد بهتر شدن کار تیمی در فاز دفاعی بود که در طول نود دقیقه حتی یک فرصت هم به تیم فولاد نداد.

*این سبک بازی استقلال نیست

شفر از فوتبال آلمان آمده و طبیعی است که طبق همان روش های آلمانی فوتبالی نتیجه گرایانه را برای تیمش تصویر کند ولی اینجا ایران است و این تیم استقلال. هوادار استقلال دوست دارد تیمش برای برد به میدان بیاید نه گرفتن حداقل امتیاز آن هم در خانه!

*ورود جپاروف دقیقه آخر؟

تیمی که فاقد یک مهره خلاق در میانه زمین بود چرا باید جپاروف را دقیقه 87 به میدان بفرستد؟ چرا مهدی قائدی که هر بار برای تیم به میدان رفته چندین موقعیت خلق کرده در زمین نبود. این نشان می دهد که شفر شناخت چندانی نسبت به مهره هایش نداشت.

*زمان زمان و باز هم زمان!

باز هم تأکید می کنم که باید به شفر زمان داد ولی او باید بداند که این زمان برای استقلال خیلی محدود شده است. الان ابتدای فصل نیست که بتوانیم 4، 5 هفته دیگر هم به خاطر شناخت این مربی زمان را از دست بدهیم. باید هرچه سریعتر تیم به شرایطی برسد که بردهایش را شروع کند وگرنه این فصل هم ناکامی ها ادامه خواهد داشت.

*این جدول واقعی نیست

با اینکه بار دیگر استقلال در جدول سقوط کرد اما فکر می کنم تا نیم فصل هم نمی توان بطور دقیق گفت که چه تیمی در چه جایگاهی تثبیت می شود. با این همه باز باید تأکید کرد که زمان نباید بیش از این از دست برود چون از نقطه ای به بعد دیگر فرصتی برای بازگشت نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان ولایتی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    24 11
    فقط استقلال
  • عباس IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 14
    استقلال به لیگ یک می رود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس