علیرضا رحیمی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه شرکایی اروپایی آمریکا باید سناریوی خروج از برجام آمریکا را ارزیابی کنند، گفت: ایران نگران خروج آمریکا از برجام نبوده و آماده هر وضعیتی است.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی  در خصوص آینده برجام بدون آمریکا، گفت: خروج آمریکا از برجام  در وهله اول باید از سوی شرکای آمریکا مورد ارزیابی قرار گیرد تا سناریوی بعدی آنها نسبت به برجام مشخص شود و بعد از آن نیز موضوع رسیدن تهدیدات مطرح آمریکایی‌ها از حوزه سیاسی و فنی به حوزه دفاعی علیه باید مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه به بررسی خروجی و گزارش های مراجع ذی‌ربط من جمله هیات نظارت بر برجام پرداخته و به صورت دقیق همه زوایا را ارزیابی کرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بدون نگرانی از خروج آمریکا از برجام، خود را برای هر وضعیتی آماده کرده است، هرچند ایران همچنان برجام را به نفع جامعه جهانی و آن را معامله برد-برد می‌داند.

رحیمی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید موضع خود درباره برجام را روشن کنند، ادامه داد: اروپایی‌ها و روس‌ها نیز با قوت از برجام یاد کرده و دفاع می‌کنند اما بخشی از جامعه آمریکا معتقد است که جامعه آمریکا منفعتی از این توافقنامه نبرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از این رو دولتمردان آمریکایی باید پاسخ دهند که در صورت عدم وجود برجام چه دستاوردی را در این فضا می‌توانستند کسب کنند./

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 0
    خانم موگرینی یادت رفته..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس