کد خبر 785238
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
آلمان

وزیر دفاع آلمان خواستار همکاری قدرتمندانه‌تر در زمینه سیاست امنیتی در اتحادیه اروپا شده و تصریح کرد که دولت بعدی آلمان شانس بالایی برای برداشتن گام‌های مشترک در این مسیر با فرانسه دارد.

به گزارش مشرق، "اورزولا فون در لاین"، وزیر دفاع آلمان خواستار همکاری قدرتمندانه تر در زمینه سیاست امنیتی در اتحادیه اروپا شده و گفت: دولت بعدی آلمان فرصت های بزرگی دارد که مشترکا با فرانسه قدم های مهمی را در این زمینه برای اروپا بردارد.

وزیر دفاع آلمان در مقاله ای که برای روزنامه "ویرتشافتز ووخه" آلمان نوشته است تصریح کرد که حالا زمان درستی است که یک اتحادیه دفاعی اروپایی تشکیل دهیم.

در ادامه این مقاله آمده است که در موضوع دفاعی اروپاییان باید شایسته عمل تر و موثر تر شوند؛ با رویکردهای قبلی منابع ما اغلب به هدر می رود.

وی این پیشنهاد خود را با توجه به موضع گیری رئیس جمهور آمریکا مطرح کرده و در این باره گفت که فشارهای داخلی و خارجی در اتحادیه اروپا آمادگی برای یک ابتکار دفاعی را بالا می برد.

"فون در لاین"، به عنوان پروژه مشترک طرح نیروهای مشترکی که در بحران ها سریعا بتوانند وارد عمل شوند و یا دفاع سایبری مشترک را مطرح کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    1 2
    اروپا از لحاظ نظامی بدون ترکیه کشکی بیش نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس