کد خبر 785236
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
پرسپولیس

با ورود شجاع خلیل‌زاده، پرسپولیس برانکو هم بیشتر گل می‌زند و هم بیشتر گل می‌خورد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، مربی تهاجمی‌تری نسبت به دوران حضور روی نیمکت تیم ملی است. او هر دو فصل گذشته، صاحب بهترین خط حمله لیگ بوده و علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد. شاید بخاطر همین فصل پیش دنبال خرید خلیل‌زاده بود و این فصل، او را به تیمش آورد. حضور خلیل‌زاده در خط دفاع و بازیسازی او برای دیگر بازیکنان این تیم، باعث بالا رفتن موقعیت‌ها و گل‌های پرسپولیس می‌شود.

علاوه بر بازیسازی از خط دفاع، خلیل‌زاده مدافع گلزنی هم هست و این فصل، ۳ گل برای پرسپولیس زده است. آماری که هیچکدام از هافبک‌های این تیم هم نداشته‌اند. خلیل‌زاده امروز، با نفوذ به محوطه جریمه استقلال خوزستان زننده سومین گل تیمش بود. او با فرار از پشت سر همه مدافعان و جاگیری هوشمندانه، دروازه داوودی را باز کرد.

بازیسازی و گلزنی شجاع خلیل‌زده، همه عملکرد او در پرسپولیس نیست. از زمان اضافه شدن او به خط دفاع پرسپولیس به جای جلال حسینی، آمار گل‌های خورده پرسپولیس افزایش چشمگیری داشته و روی این گل‌ها، رد پای شجاع هم دیده می‌شود. در بازی با تراکتورسازی، الاهلی و الهلال، بیشتر از همه نقش خلیل‌زاده روی گل‌های حریف به چشم آمد. امروز هم خلیل‌زاده با جاگیری اشتباه، به جای دیگر مدافعین تیمش فقط مدافع پشت سر خودش را دید و آفساید را پر کرد تا کرملاچعب به راحتی دروازه رادوشویچ را باز کند.

پرسپولیس با شجاع، جذاب‌تر از قبل شده اما این جذابیت می‌تواند روی نتایج این تیم هم تاثیر بگذارد. آن‌ها بر خلاف فصل قبل، کمتر بازی را با یک گل زده به پایان می‌رسانند و در طرف مقابل، بعد از جلو افتادن با اعتماد به نفس از پیروزی‌شان مطمئن نیستند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس