کد خبر 784785
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
نواز شریف

آصف‌علی زرداری رهبر حزب مردم اعلام کرد نواز شریف اعتراض می‌کند که چرا مرا اخراج کردند؟ درحالی که او اخراج نشده بلکه به‌خاطر ترس از مخالفان استعفا کرده است.

 به گزارش مشرق به نقل از جیو تی‌وی آصف‌علی زرداری تصریح کرد: افرادی مانند «نواز شریف و عمران خان» در کشور وجود دارند و مردم باید هوشیار باشند تا قدرت را به دست آنها نسپارند.

رهبر بزرگترین حزب پاکستان اضافه کرد: ما در دوران حکومت خود تلاش فراوانی داشتیم تا وضع اسفبار مناطق قبایلی پاکستان را بهبود ببخشیم، اینک یا دولت در این مدت کوتاه باقیمانده موفق به حل مسائل آنها می‌شود یا با پیروزی ما در انتخابات خود به حل این مشکلات خواهیم پرداخت، مناطق قبایلی باید به ایالت خیبرپختونخوا الحاق شود.

وی با انتقاد از عملکرد حزب حاکم گفت: بسیاری از افرادی که در دوره ما صاحب شغل شدند در این دولت باز هم بیکار شدند، و این تبدیل به نماد ما شده که برای مردم پاکستان اشتغال ایجاد می‌کنیم.

زرداری، نواز شریف را به ترس از مخالفان متهم کرده و افزود کسی او را مجبور به استعفا نکرده بود بلکه روند پیشرفت دادگاه فساد اقتصادی او باعث شد که از ترس مخالفان صحنه را ترک کند.

این سیاستمدار زیرک پاکستان سپس عمران خان را مورد عتاب قرار داده و او را یک بازیکن ساده کریکت دانست که در عرصه سیاست هیچ حرفی برای گفتن ندارد و آمده تا تصویرش در رسانه‌ها منتشر شود.

حزب مردم که مدتهاست در عرصه رقابت با حزب نواز شریف و تحریک انصاف شکست خورده در آستانه انتخابات سال ۲۰۱۸ تلاش می‌کند که اوضاع سیاسی را به‌سود خود تغییر دهد که البته کار بسیار سخت و مشکلی خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس