کد خبر 784782
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
ویدال

دلایل برای عدم موفقیت تیم ملی هلند زیاد هستند و نیاز به بررسی دقیق دارند اما برای یک هوادار تیم ملی مکزیک تنها یک دلیل وجود دارد.

به گزارش مشرق، هلند در رسیدن به جام جهانی ناکام ماند و لاله های نارنجی باید یک بار دیگر از خانه بازی های یک تورنمنت معتبر را دنبال کنند. خوزه سومور (یا با نام رسمی خوزه لوئیس مرکادو) یکی از سرشناس ترین هواداران مکزیک در دنیای مجازی محسوب می شود.

خوزه پس از دایو روبن مقابل مکزیک در جام جهانی 2014 در توییتر شروع به نوشتن توییت های یک شکلی کرد و مدت هاست این رویه را ادامه می دهد و در توییت هایش برشمردن تعداد روزهای سپری شده از آن اتفاق خطاب به فدراسیون فوتبال هلند و آرین روبن می نویسد: پنالتی نبود. او این کار را برای سه سال و صد و سه روز است که انجام می دهد. 

پس از حذف تیم ملی هلند از رقابت های انتخابی جام جهانی خوزه دوباره به توییت کردن خود درباره بازی هلند-مکزیک ادامه داد و عدم حضور لاله های نارنجی در جام جهانی را "کارما" دانست.

او در مصاحبه با رسانه های مکزیک گفت:من به کارما اعتقاد دارم و این چیزی بود که باعث حذف هلند شد. اتفاق ها به یک دلیلی رخ می دهند و فکر می کنم شیرجه ای که روبن همچون غواصان زد به قیمت از دست رفتن جام جهانی 2018 برای آن ها بود.

کارما یا سرنوشت یکی از باورهای هندوییسم و بوداییسم است و معتقند که کارهای امروز ما یک نوع تصمیم گیری برای اتفاقاتی است که در آینده برای ما رخ می دهد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس