مسعود فراستی

فراستی برای مدتی نامعلوم ممنوع التصویر است و نمی‌تواند در هیچ برنامه تلویزیونی حضور داشته باشد و برای استمرار حیات نقد مستقل غیر وابسته ( دولتی و سفارتی) مجله فرم و نقد را منتشر کرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مسعود فراستی منتقد پیشکسوت سینما مجله «فرم و نقد» را منتشرکرد. این منتقد قدیمی سینما که طبق اعلام منابع غیر رسمی و طبق شنیده‌ها برای مدتی نا معلوم ممنوع التصویر است و نمی‌تواند در هیچ برنامه تلویزیونی حضور داشته باشد و برای استمرار حیات نقد مستقل غیر وابسته (دولتی و سفارتی) مجله فرم و نقد را منتشر کرد.

در  نخستین شماره از «فرم و نقد» مقاله فرم، نقد را به قلم فراستی، دوربین قلم از الکساندر استروک، لکه های خورشیدی /فریدون هویدا ، کدام ماجرا کدام نیمروز ؟(ماجرای نیمروز) از الکساندر آوانسیان/ مروری بر آثارکریستوفر نولان از کامیار محسنین، مرگ و درد وجود شناسانه(تحلیلی مفصل از مسعود فراستی بر ارتش سایه‌های ژان پیر ملویل )، چرا ادبیات ، چرا داستان چرا از شکیبا سام ، چگونه باید کتاب خواند از ویرجینا ولف ، خطابه پوشکین از فئودور داستایفسکی ، جبر یا اختیار(خویشاوندی‌های اختیاری ) از شروین طاهری، و ... را خواهیم خواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    14 1
    چطورمیشه تهیه کرد
    • مهران IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 0
      انتشارات ققنوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس