کد خبر 782274
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
اولیور کان

سرمربی آلمانی آبی‌ها شاید الان نام چندان مطرحی در فوتبال نباشد اما زمانی جز چهره‌های ویژه فوتبال آلمان و به خصوص تیم کالسروهه بود.

به گزارش مشرق، شفر در این سال‌ها بازیکنان زیادی را معرفی کرده است که بعضی‌ از آنها به ستاره‌های دنیای فوتبال شده‌اند و البته از آن روزها خیلی می‌گذرد. آن قدر زیاد که هم دوران ستاره بودن آن بازیکنان مدت‌هاست تمام شده هم دوران فوتبالشان. در این لیست نام مهمت شول و ساموئل اتوئو دیده می‌شود اما مهم‌ترین بازیکن بی‌شک اولیور کان است. بازیکنی که به مهم‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شد.

شفر برای اولین بار در کارلسروهه به اولیورکان بازی داد و فصل ۹۰/۹۱، او را تبدیل به دروازه‌بان اصلی تیمش کرد. این دروازه‌بان بعد از درخشش در این تیم راهی بایرن مونیخ شد و تمام سال‌های فوتبال حرفه‌ای‌اش را در این تیم گذراند.

عکس زیر اولین بازی اولیورکان برای کارلسروهه نیست اما مهم‌ترین بازی در کارنامه این دروازه‌بان آلمانی است. کان فصل ۹۰/۹۱ از بازی با بوخوم، دروازه‌بان ثابت کارلسروهه شده بود اما در این بازی درخشش ویژه‌ای داشت و نامش به عنوان یک ستاره مطرح شد. این بازی، بازی کارلسروهه و کایزرسلاترن است که با وجود باخت ۳ بر ۲ کارلسروهه در این بازی اما مطبوعات بعد از آن از ظهور یک چهره جدید و درخشان نوشتند و اولیورکان به عنوان ستاره روی جلد مطبوعات رفت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس