کد خبر 781758
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
 انتشار گسترده رزمندگان «نُجَباء» در مثلث مرزی عراق-سوریه-اردن

جنبش نجباء عراق با اشاره به اینکه به اندازه کافی مردم عراق طعم جنگ را چشیده‌اند، اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد با وجود بحران همه‌پرسی جدایی منطقه کردستان، جنگی با کُردها روی دهد.

 به گزارش مشرق، جنبش نُجباء عراق اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد هیچ جنگی علیه کُردها در این کشور آغاز شود و هر کس که به این موضوع دل خوش کرده، متوهم است.

«هاشم الموسوی» سخنگوی جنبش نجباء طی سخنانی که در پایگاه خبری «SNG» عراق منتشر شد، گفت که این جنبش اجازه نخواهد داد که در پی بحران به وجود آمده پس از برگزاری همه‌پرسی جدایی منطقه کردستان، جنگی با کُردها راه بیافتد و موافق جنگ با کردها نیست و اساس اجازه نخواهد داد جنگی داخلی در عراق آغاز شود. 

وی افزود: ما نمی‌خواهیم جنگ با کردها و رویارویی با آنها را تجربه کنیم. جنگها دیگر برای ما بس است زخمی که داعش به ما وارد کرده درمان نخواهد شد.

سخنگوی جنبش نجباء در ادامه به تداوم پیشروی نیروهای امنیتی و الحشد برای آزادسازی الحویجة اشاره کرد و گفت که تا چند روز دیگر این منطقه کاملا از دست داعش آزاد خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    39 2
    این بیانه ی نجبا آب سردی بود که بر روی یک عده که به دلشون صابون زده بودند که بین دولت و کردها جنگی اتفاق می افتد.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
      103 4
      فقط پان ترکها این طوری بودند.وگرنه ایرانیها بسیار هوشمندتر از انند که وارد بازی اردوغانیها بشوند
  • DE ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    15 2
    سیاستمداران ملی گرای ترک می خواهند ایران را به جنگ با شمال عراق بکشانند و خودشان مشغول افزایش منافع اقتصادی در عراق و سوریه شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس